  • Data: 2011-10-24 22:28:27
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nazgul napisał:

    > ale poważnie, czy tak tylko sobie piszesz?

    Jak najbardziej poważnie.
    Co prawda nie mam samochodu na CNG(choć miałem okazję takim jeździć) ale
    gdyby dało się kupić kompresor za podaną kwotę, to praktycznie od zaraz
    zaczynam szukać samochodu na CNG.
    Jednak chciałbym mieć jakąś gwarancję, że nie wywalę w powietrze siebie
    i pół osiedla, oraz że sprzęt wytrzyma kilka lat, a nie tygodni.
    Nie wiem też czy przypadkiem takie urządzenia nie podlegają pod UDT?
    Jakoś specjalnie na pieczątkach, certyfikatach i tego typu gównach mi
    nie zależy, jednak chciałbym od czasu do czasu, żeby urządzenie przeszło
    jakiś przegląd, nawet płatny lecz nie rujnujący budżet.
    Da się w cenie do 3000 spełnić powyższe warunki?