    From: Ewa <E...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak wybrać laptopa? WYBRAŁAM
    Date: Sun, 29 Sep 2024 08:54:22 +0200
    <vbmt17$79b$1@news.chmurka.net> <vbnbca$2ftr4$1@dont-email.me>
    <vbnd97$atv$1@news.chmurka.net> <FpLDO.112447$Iesa.16227@fx11.ams1>
    <vboi2l$imt$1@news.chmurka.net> <NzQDO.138979$hnMb.54890@fx12.ams1>
    <vbp699$vt7$1@news.chmurka.net> <vbpg30$74b$1@news.chmurka.net>
    <vbq484$l86$1@news.chmurka.net> <vbra4e$i1n$1@news.chmurka.net>
    <vd07uf$gur$1@news.chmurka.net> <vd356j$j95$1@news.chmurka.net>
    <vd8ct6$eeg$1@news.chmurka.net> <vd8v6n$3thp8$1@paganini.bofh.team>
    <vd92a5$vtd$1@news.chmurka.net> <vd95a2$3tr2m$1@paganini.bofh.team>
    <vd99kc$5fi$1@news.chmurka.net> <vd9g1d$3uco2$1@paganini.bofh.team>
    <vd9i8m$9pj$1@news.chmurka.net> <vd9n4p$3uobu$1@paganini.bofh.team>

    W dniu 2024.09.28 o 21:58, dantes pisze:

    > https://geex.x-kom.pl/rankingi/ranking-procesorow/
    > https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/jaki-procesor-do-la
    ptopa/
    > https://www.x-kom.pl/poradniki/5802-jak-wybrac-proce
    sor-co-trzeba-wiedziec-o-cpu.html
    > https://netbe.pl/roznice-miedzy-generacjami-procesor
    ow-intel-wszystkie-modele-do-2023-roku/
    Bardzo dziękuję.

    > Szkoda...
    > Przetestuj SLAX'a:
    > https://www.slax.org/
    > https://www.slax.org/#getslax
    > Odpalając go z "pendrajwa"...
    Bardzo dziękuję. Pewnie spróbuje. Na razie zakładałam
    zainstalowanie Linuksa na obecnie używanym laptopie,
    po zakupie nowego i doprowadzenie obecnego do normalnego
    stanu, przede wszystkim po własnoręcznej wymianie zawiasów
    i oczyszczeniu wiatraków, które są coraz głośniejsze.
    Ale nic dziwnego skoro laptop jest przez 24h otwarty.

    > To co w końcu działa na tym złączu USB C skoro jak piszesz "brakuje
    > zasilania"?
    Ze smartfonem dostałam kabelek z obydwoma końcówkami USB C.
    Używam go do przenoszenia plików między smartfonem i laptopem
    oraz czasami do ładowania smartfona, które i tak się włącza
    po podłączeniu. Dostałam także wtyczkę do prądu z wejściem USB C
    i to jest najczęstszy sposób ładowania smartfona.
    Ponadto kupiłam kabelek z końcówką odpowiednią do moich kupnych
    dysków zewnętrznych, taką jakby 2 w 1 oraz z USB C na drugim
    końcu. Myślałam, że da się zastosować do podłączania dysków
    zewnętrznych. Niestety, nie działa. Zwróciłam się z tym do HP,
    a oni poinformowali mnie, że zainstalowany port USB typu C na to
    nie powala, bo nie daje niezbędnego w takim wypadku zasilania.
    Gdyby to była sprawa ustawień systemowych, to by mnie o tym poinformowali.

    > Pendrajwy działają?
    Nie wiem, bo nie mam odpowiedniego kabelka.

    Pozdrawiam
    Ewa