  • Data: 2024-10-02 16:01:35
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa? WYBRAŁAM
    Od: szopen <s...@e...szop> szukaj wiadomości tego autora

    On 2.10.2024 11:54, Mirek Ptak wrote:

    > Zastanawiam się czy jeśli nie grasz w gry to 16GB nie było by wystarczające - ja
    jeszcze 1,5 roku temu grałem na 16GB
    > bez problemu :)

    Bo gry akurat nie potrzebują za dużo i to bardzo słaby wskaźnik zapotrzebowania na
    ram.
    Za to odpal browsera z 10 facebookami, allergrami, amazonami, itd. Wtedy nagle się
    okaże, że kilka GB znikło.
    A jak ktoś jeszcze używa kilku browserów lub kilku profili to przy 16GB lapek zaczyna
    klękać, znam to z autopsji.
    Dodatkowo aplikacje webowe nadal puchną i za 5 lat boje się pomyśleć ile to będzie
    zajmować ramu.

    --
    szopen