  • Data: 2024-10-03 04:20:16
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa? WYBRAŁAM
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-26, Ewa <E...@c...pl> wrote:
    > Jeszcze jedna sprawa jest dla mnie trudna do rozstrzygnięcia co wybrać.
    > Ten laptop jest wyposażony w procesor AMD Ryzen 5, natomiast są także
    > w sprzedaży laptopy podobne 17" z procesorem Core i5-1235U. Czy warto
    > tylko z powodu ewentualnie lepszego procesora wybrać laptopa 17"?
    > A może szukać laptopa 15" z procesorem i5?

    Jeśli nie będziesz na tym grała, obrabiała (przekodowywała) wideo,
    robiła jakiś innych dzikich obliczeń, a po prostu używała laptopa do
    prac typu biuro, przeglądania stron, ogladania filmów, to jaki tam
    będzie procesor wydajnościowo jest nawet nie drugorzędne, a
    powiedziałbym odważnie ostatniorzędne. Bardziej niz moc obliczeniowa
    procesora powinno Cię zainteresowac ile żre on prądu - no chyba, że ten
    laptop to w permanentnej funkcjonalności dekstopu, wtedy nawet to nie ma
    większego znaczenia.

    --
    Marcin