    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak wybrać laptopa?
    Date: Tue, 10 Sep 2024 19:11:22 +0200

    > Tę ,,podświetlaną'' klawiaturę qpiłeś w MediaExpert...

    Tą samą pewnie sprzedawał "Media Kit" i cały szereg innych sklepów. To
    producent jest winny że nie opisał rzetelnie jej specyfikacji.

    > Dziś nie kupię...

    A zdradzisz po co Ci to, i tu przepraszam za słowo - "gówno" skoro masz
    do wyboru telefon albo stacjonarkę albo obie te opcje razem wzięte?

    > Być może.

    > Na to zwróciłem uwagę; o tym mówią czasami jutuberzy.

    Tak, czasem mówią.. A tu opinia potrzebna na wczoraj.

    > Nie wiem -- nie gram na czymkolwiek... [nawet na mandolinie]

    Wiele tracisz, gry to coś przed czym cała tzw kultura i sztuka mogą się
    schować do ciemnego kata.

    > -=-
    >
    > U mnie Jutuba stanowi podstawę.
    > Co z tego, że w specyfikacji widać dobrą moc obliczeniową,
    > skoro chłodzenie nie zezwala na rozwijanie tej mocy...

    Ale to i tak loteria. Lepiej choć czasowo zapisać się na jakieś forum
    tematyczne.