  • Data: 2024-09-11 01:21:56
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-10, Ewa <E...@c...pl> wrote:
    > Korzystając z okazji, że dyskutujemy tutaj na takie tematy mam pytanie:
    > czy ktoś z dyskutantów rozbierał współczesnego laptopa HP w celu wymiany
    > żaluzji lub z innego powodu? Jakie wnioski?

    Ewa, jesli chcesz zobaczyć całą procedurę, to najlepiej wstukaj pod YT
    model laptopa i wymiana zawiasów, a jak nie wyjdzie nic rozsądnego po
    polsku to model laptopa hinges replacement. Szukaj materiałów dłuższych,
    tak min 10min. Jest kupa filmów instruktażowych pokazujących pełną
    procedurę, od pierwszej śróbki obudowy po ponowne skręcenie klamota.

    Nb. wrzuciłem HP hinges replacement i wychodzi DUŻO w tym samego HP
    (konto obsługi HP) (krótkie filmiki, esencja). Chyba faktycznie HP ma tu
    spore problemy. Dobrze, że firma ma tyle przyzwoitosci, że stara się
    choć trochę rzecz ułatwić.

    --
    Marcin