  • 61. Data: 2009-12-04 15:43:02
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > w ramach tej grupy od poczatku roku nikt chyba nie wyslal na zdjecie
    > tygodnia tyle prac co ja.
    > niemal co tydzien i to pare.

    I nabrałeś przekonania że ilość=jakość ;-)).

    > mylisz sie . nie wiesz co piszesz . tak peplesz.

    Ooo, chyba nadepnąłem na odcisk ;-))).

    > ile zdjec tutaj wyslales?

    Ja robię zdjęcia dla przyjemności, dla siebie , ew. dla znajomych :-). Nie
    potrzebuję dowartościowywać się wysyłając zdjęcia gdziekolwiek...

    > jesli choc polowe tego co ja , to uznam ze moralnie bylbys uprawniony taka
    > teze stawiac.
    > Obawiam sie ze jednak nie.

    Zapewne Cię to ucieszy, Twoje obawy są w pełni uzasadnione ;-))). Ale też
    nie czuję potrzeby usprawiedliwiania się przed Tobą i nikim innym z tego, co
    myślę i twierdzę. Nie obrażam nikogo, a raczej mówię kulturalnie to, co
    myślę. Niestety Ty należysz chyba do odób, którzy każdego kto uważa inaczej
    traktują jak wroga ;-))). Ale to na szczęście nie mój problem....

    > to co uprawiasz w tym poscie nazywa sie hipokryzja a nie wtraceniem sie.

    Wiesz co to jest hipokryzja? Jeśli wiesz to powiedz mi w którym momencie
    zauważasz moją hipokryzję w tym wątku ;-))

  • 62. Data: 2009-12-04 15:57:23
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > A może tylko wystarczy wpisać coś związanego ze ślubem w google? :)
    >
    > Nie chcę tu pokazywać palcem, bo sporo ludzi z branży znam osobiście i
    > bardzo ich lubię. Apeluję jednak, by w pogoni za kasą nie przeskoczyć
    > samego siebie. I już nawet nie w imię estetyki ogólnie przyjętej, a po
    > to by po latach móc sobie powiedzieć ''nie zeszmaciłem się do końca''.

    obawiam się, że większość osób ze świecznika prędzej da się pokroić za swoją
    wizję niż stwierdzą, że się zeszmacili
    to jest kwestia długo dopracowywanego stylu czy też wizji takich zdjęć

    > No chciałbym zacytować jedno z tych pieprzeń ''że się w kołysce z
    > zenitem urodziłem'', ale dam sobie spokój.
    > Sorry, ale tak głodnych kawałków jakie na blogach ślubnych można
    > znaleźć nie znajdziemy ani w przemówieniach Gomułki, ani na
    > szkoleniach Amway'a. Że o kradzieżach wzajemnych tychże tekstów (o
    > ironio!) nie wspomnę.

    ostatnio modne jest stwierdzenie, że się nie urodziło w kołysce z zenitem ;]

    a skąd to wiesz? :>

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 63. Data: 2009-12-04 15:59:57
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Może i tak...
    > Jednak myślę, że szkoda ludziom robić krzywdę. Całym pokoleniom kobiet
    > nikt przez całe życie nie zrobi jednego pięknego portretu, za to
    > skasuje je za zrobienie wiochy budzącej po latach tylko śmiech
    > politowania.

    możesz wskazać taką wiochę?

    Janko - wchodzisz na śliski grunt - bo sam pamiętam Twoje zdjęcia studyjne
    pokazane na grupie
    i one dla mnie nie nadawały sie do publikacji

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 64. Data: 2009-12-04 16:00:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 16:43:02 +0100, Robert_J napisał(a):

    > Ooo, chyba nadepnąłem na odcisk ;-))).

    I zaraz cię pewnie wrzuci do "kwarantanny" na czas jakiś ;)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 65. Data: 2009-12-04 16:06:45
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > I zaraz cię pewnie wrzuci do "kwarantanny" na czas jakiś ;)

    Szczerze mówiąc nie przejmuje się ludźmi, którzy nie mają do siebie dystansu
    ;-)))).

  • 66. Data: 2009-12-04 17:06:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > możesz wskazać taką wiochę?

    No to pierwszy link, który wrzuciłeś kilka postów wyżej:
    http://whitesmokestudio.pl/blog/
    Od góry:
    1. Test bf/ff? :)
    2. Coś autor chciał powiedzieć... zły światłomierz? Nie działa awb?
    Niski wzrost?
    3. Wakacje z duchami.
    4. Wakacje z duchami II (dawniej usłyszano by ''kup polar'')
    5. Kontrastowa nuda po prostu.
    6. Czy to ultraszybko rosnąca palma na pierwszym planie podzieliła tak
    artystycznie kadr? :)
    7. Krzywe, dziko skadrowane, pozorowane na radziecki film bez szpulki.
    8. To się fachowo nazywa zaświetlenie.
    9. I znowu sztuka kadrowania leży. No dobra, logo ratuje sprawę... tylko
    po co to logo?
    10 i 11 to 7+8+9 na raz.
    12. Zaczynają się winiety... sorry, emocje (przez długie e).
    13. Takie zdjęcie jeszcze niedawno każdy wywalał w śmietnik. Albo
    kadrował jak nie miał lepszego.
    14. Co to jest?
    15. Drukarka przecieka?
    16 i dalej - świat się wali, fejs się pali, duch się czai...

    Nie wiem, czy to jest top, czy antytop, wstydziłbym się komukolwiek dać
    coś takiego. Wygląda jak zabawy nastolatek komórką i picasą. I ta ramka,
    symulująca laboranta-brudasa.

    Przypadkiem dotknąłem tej konkretnej galerii, ale można sobie tu
    podłożyć któryś z kilkuset innych adresów.

    Ja tam oczywiście mogę się nie znać (i nie znam jakoś szczególnie). Ale
    prawie każdy człowiek z jakąś minimalną estetyką zgodzi się ze mną, że
    tam jest nie jeden błąd, nie matryca błędów lecz silnia błędów. Jeden
    wielki random mający udawać nieskończone wtajemniczenie
    estetyczno-sprzętowo-programistyczne Twórcy. Random, który mnie wkurza,
    bo jest robiony z premedytacją, za ciężkie pieniądze i wsadzany biednym,
    naiwnym ludziom jako produkt luksusowy.

    Przy tym tak tu obsmarowywane wernisaże ''eksperymentalne'' (jak ostania
    sprawa Berlina) to małe miki. Panowie i panie, powiedzmy wprost: król
    jest nagi, a do tego ma pryszczatą dupę.

    > Janko - wchodzisz na śliski grunt - bo sam pamiętam Twoje zdjęcia
    > studyjne pokazane na grupie
    > i one dla mnie nie nadawały sie do publikacji

    No ale dla mnie jak również dla kilku osób potrafiących widzieć twarze
    za zasłoną pikselową, nadają się. Co więcej, co do części jestem pewny,
    że się obronią w czasie choćby z powodu swego autentyzmu. No i przede
    wszystkim nie biorę za to pieniędzy, bo nie czuję się w tym temacie
    kompetentny.

    Ale nawet zakładając, że to kloce, mam prawo do wyrażania opinii.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 67. Data: 2009-12-04 17:11:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > obawiam się, że większość osób ze świecznika prędzej da się pokroić za
    > swoją wizję niż stwierdzą, że się zeszmacili
    > to jest kwestia długo dopracowywanego stylu czy też wizji takich zdjęć

    No to już jest ich problem, a ja raczej otaczam się ludźmi, którzy
    potrafią być szczerzy także wobec siebie. A że ludzie się zmieniają...
    na szczęście w różne strony.

    > ostatnio modne jest stwierdzenie, że się nie urodziło w kołysce z
    > zenitem ;]

    No tak, nie jestem na bieżąco :)

    > a skąd to wiesz? :>

    A co, macie jakieś drugie tajne forum w torze? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /piękne chwile w życiu? - tak się zmęczyć, żeby nie mieć ochoty na seks/

  • 68. Data: 2009-12-04 17:30:16
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    XX YY wrote:

    > kazde dziecko o tym wie jak sie stawia znaki interpunkcyjne.
    > a skoro o tym wiemy to nie jest to wiecej zagadnieniem ciekawym.

    Dziecko powiadasz... To czemu się nie stosujesz do tych zasad? Nie
    dorosłeś jeszcze czy jesteś ponad jakieś tam regułki? Nie żebym był
    specjalnie ciekaw ale jak mam traktować poważnie elaboraty, które nie
    dość, że są nudne, mało kogo obchodzą to jeszcze pisane z błędami?

    > jesli miejsce w ktorym postawilem znak interpunkcyjny stanowi dla
    > ciebie powazna rozterke intelektualna to lepiej nie czytaj i tak nie
    > zrozumiesz.

    Ty serio się łudzisz, że twój przecinek jest powodem czyjejś rozterki?
    To ci zazdroszczę.

    > co do spacji - czy w jezyku pisanym recznie tez wystepuje problem
    > spacji ?
    > Robisz odstep bo inaczej sie nie da i po sprawie.

    To pisz ręcznie.

    > ciekawe ze nikogo nie boli dlugosc tego odstepu w rekopisie a boli w
    > maszynopisie.
    > To jest skutkiem braku elastycznosci umyslowej.

    Następny tekst do sygnaturki...

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że twoje teksty zaczynają przypominać posty
    niejakiego Experta? I to bardzo?
    A to nie jest komplement ;)

  • 69. Data: 2009-12-04 17:31:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nie macie chyba z kim wyjść na piwo/do kina, że tyle odpowiedzi w
    temacie - jak to jest z AF w C5D. No, chyba, że to aż tak istotne :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 70. Data: 2009-12-04 19:38:10
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Gdyby zastosować metodologię XXYY do porównywania szumów różnych
    > aparatów, należałoby zestawiać duże zdjęcia z lustrzanek z odbitkami
    > wielkości znaczków pocztowych z kompaktów - i kto wie, które okazały
    > by się mniej szumiące :)

    ale właśnie z tego powodu dpreview pokazuje MP/cm2
    technologia pi x oko jest taka sama
    kwestia ewentualnie odszumania w aparacie

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk