  • 1. Data: 2009-12-02 22:46:34
    Temat: [sprzedam] Nikkor 80-200 2.8 ED
    Od: Gary <n...@i...pl>

    Sprzedam NIKKOR 80-200 2.8 ED ( wersja dwupierścieniowa ). Obiektyw
    uzywany sporadycznie, nosi normalne ślady użytkowania. Na przedniej
    soczewce posiada delikatną mikrorysę, która nie ma żadnego wpływu na
    jakość obrazu. AF działa jak należy. Pierścienie stawiają właściwy
    opór. Gdyby nie minimalne ślady użytkowania możnaby uznać, że jest to
    egzemplarz w stanie wzorowym.
    W zestawie obiektyw, karton, papiery, dowód zakupu, twardy futerał,
    pasek, dekle. Wszystko co fabryka dała.

    Cena 3400 + koszty przesyłki ( do negocjacji )

    Kontakt : 510 026 550 lub gg 1219550

    PS. Zdjęcia makro rysek robić nie bede, a wygląd ogólny obiektywu
    każdy zna. No chyba, że komuś bardzo zależy, to proszę o kontakt.

  • 2. Data: 2009-12-03 09:05:09
    Temat: Re: [sprzedam] Nikkor 80-200 2.8 ED
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Gary pisze:

    Hej

    > Sprzedam NIKKOR 80-200 2.8 ED ( wersja dwupierścieniowa ).
    > Cena 3400 + koszty przesyłki ( do negocjacji )

    W czasie kiedy nowy 70-200VR2 zszedł do 8 tys, a starszy VR1 do 6 tys
    nie sądzę żebyś znalazł klienta powyżej 3 tys.
    Za 4,5 schodzą kilkumiesięczne 70-200VR w idealnym stanie.
    Ja swojego 3 letniego 70-200VR sprzedałem miesiąc temu za 5500, dzisiaj
    pewnie miałbym problemy żeby dostać powyżej 4 tys.
    --
    Pozdro
    Kryhu