  • 1. Data: 2009-12-02 20:18:51
    Temat: jaka karta pamieci zakupic 8 czy 16 GB?
    Od: "worsadla" <w...@s...com>

    Witm. Prosze o porade jaka karte, o jakiej pojemnosci i szybkosci nalezy
    optymalnie zakupic do 500d? Czy lepiej kilka kart 4GB czy od razu cos
    wiekszego?

    Wor Sadla.

  • 2. Data: 2009-12-02 20:40:45
    Temat: Re: jaka karta pamieci zakupic 8 czy 16 GB?
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 2 Gru, 21:18, "worsadla" <w...@s...com> wrote:
    > Witm. Prosze o porade jaka karte, o jakiej pojemnosci i szybkosci nalezy
    > optymalnie zakupic do 500d? Czy lepiej kilka kart 4GB czy od razu cos
    > wiekszego?
    >
    > Wor Sadla.

    Kup sobie ta 4 gb, uzywaj i sam stwierdzisz co Ci potrzeba. Ja mam
    jedna 16-tke (przy Nikonie d90) jedna 8-mke dwie 4-ki w tym jedna
    micro. Kilka 2gb ale te to do kompaktu. Pokrywa mi to wszystkie
    potrzeby.
    StaM

  • 3. Data: 2009-12-02 21:09:19
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    StaM pisze:

    > Kup sobie ta 4 gb, uzywaj i sam stwierdzisz co Ci potrzeba. Ja mam
    > jedna 16-tke (przy Nikonie d90) jedna 8-mke dwie 4-ki w tym jedna
    > micro. Kilka 2gb ale te to do kompaktu. Pokrywa mi to wszystkie

    kupiłem z D90 8 GB, Jak ustawię RAW+fineJPG to wychodzi, że mam do
    zrobienia 330 zdjęć ...
    Nie widzę osobiście większych potrzeb (szczególnie, że nie robię
    wszystkich fotek dualnych (RAW+JPG)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2009-12-02 21:15:21
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "worsadla" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    > Witm. Prosze o porade jaka karte, o jakiej pojemnosci i szybkosci nalezy
    > optymalnie zakupic do 500d? Czy lepiej kilka kart 4GB czy od razu cos
    > wiekszego?

    Ze względów bezpieczeństwa lepiej kilka mniejszych kart niż jedną dużą.
    R.

  • 5. Data: 2009-12-03 00:02:48
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Wed, 2 Dec 2009 21:18:51 +0100, "worsadla" <w...@s...com> pisze:

    >Czy lepiej kilka kart 4GB czy od razu cos
    >wiekszego?

    Jedno z nieśmiertelnych pytań usenetu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 6. Data: 2009-12-03 08:03:31
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ...o jakiej pojemnosci i szybkosci nalezy optymalnie zakupic do 500d? Czy
    > lepiej kilka kart 4GB czy od razu cos wiekszego?

    Najlepiej od razu 256 GB (choć może się rozpędziłem?).
    A tak poważnie to, jak zauważył R, lepiej mieć kilka mniejszych niż jedną
    dużą.

  • 7. Data: 2009-12-03 08:19:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Robert_J pisze:

    > Najlepiej od razu 256 GB (choć może się rozpędziłem?).
    > A tak poważnie to, jak zauważył R, lepiej mieć kilka mniejszych niż
    > jedną dużą.

    Głupia sprawa ... wrzucam lutro do torby, jadę, na miejscu mam Error -
    karta została w komputerze ;) Sytuacja była mało ważna, ale następnego
    dnia kupiłem kartę z przeznaczeniem 'do torby'.

  • 8. Data: 2009-12-03 10:43:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Głupia sprawa ... wrzucam lutro do torby, jadę, na miejscu mam Error -

    A na miejscu nie mogłeś kupić karty? One są teraz prawie tak samo
    dostępne jak baterie AA.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-12-06 12:55:27
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Głupia sprawa ... wrzucam lutro do torby, jadę, na miejscu mam Error -
    > karta została w komputerze ;) Sytuacja była mało ważna, ale następnego
    > dnia kupiłem kartę z przeznaczeniem 'do torby'.

    Też tak miałem ze dwa razy. Po drugim już zawsze noszę w
    torbie/plecaku zapasówkę. Tak ubezpieczam swoje zapominalstwo.
    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2009-12-06 18:46:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Dez., 22:15, "R" <r...@n...spam> wrote:
    > Użytkownik "worsadla" <w...@s...com> napisał w
    wiadomościnews:hf6i3t$8ll$1@inews.gazeta.pl...

    > Ze względów bezpieczeństwa lepiej kilka mniejszych kart niż jedną dużą.
    > R.

    a jeszcze lepiej jest miec kilka duzych niz jedna duza.