  • Data: 2014-04-06 23:56:57
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 14:23:18 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    [...]
    > spadek rozdzielczosci wskutek jednej dodatkowej plaszczyzny jaka jest filtr jest
    minimalny.
    > obiektyw ma kilka - kilkanascie soczewek , gdyby na kazdej z nich nastapil spadek
    rzedu paru procent wowczas nie byloby mozliwe w ogole ostre oddanie obrazu przez
    obiektyw - spadek rozdzielczosci w stosunku do limitowanej dyfrakcja bylby za duzy -
    rzedu kilkudziesieciu procent.

    Co ty chłopie p... Miałeś jakikolwiek tani obiektyw? Myślisz, że różnice
    pomiędzy tanim kitem Canona 18-55 MK1, a 24-70 mm f/2.8 L z czego
    wynikają? Właśnie z tego co napisałeś, że jest niemożliwe, bo przecież
    można ładować plastiki i też będzie cacy. Miałem w ręku kilka kitów i
    niektóre nie łapały nigdy ostrości na 1px nawet w centrum kadru.

    [..ciach inne bzdury..]

    Ja tu widzę EOT z mojej strony, nie będę prostować bzdur po kilka razy.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski