    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Thu, 6 Feb 2014 20:00:09 +0000 (UTC)

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Nie. Nadal chodzi o jedną i tą samą sprawę. Nie płacenie polisy OC, czy
    > ktoś nie płacił wcześniej czy nie płaci teraz nie ma znaczenia.

    > Bo stary ściemniacz, któremu do tej pory się udawało będzie widoczny jak
    > na dłoni bez ten naklejki.

    > No to udowodnij proszę, że ich nie ma. Wczoraj jeden przede mną wjeżdżał
    > na myjnię. Pod moim domem stoi zaparkowany inny. Faktycznie, nie ma.
    >
    > Nadal nie udowodniłeś mi tego, że powołuje się na marginalnie nie
    > poprawne dane - czekam.

    Odpadam. Ja tu udowodnić, że maluch nie jest najliczniejsza grupą
    samochodów w Polsce?
    Jak udowodnic, ze jak ktos miał malucha 10 lat temu, nei pałcił Oc,
    zezłomował go, to obecny przymus naklejania nic nie zmieni w kontekście
    braku OC sprzed 10 lat?

    Skoro to nie są dla Ciebie oczywiste sprawy, to znaczy, ze sie nie da
    udowodnic.

    A tak w ogole, skoro postulujesz zmiany, to ty powinienes udowodnic ze sa
    potrzebne.
    Nie zrzucaj na mnie obowiązku udowadniania, ze zmiany potrzebne nie są.