  • Data: 2009-08-23 07:56:19
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _rK_ pisze:

    > Wiem Janku, ze bierze Cie cholera na sam widok literek tego pana, ale w
    > tym co napisal jest odrobinka prawdy.
    > Nie chodzi o fizyczne wciskanie spustu, a raczej o patrzenie przez
    > wizjerek.

    W wizjerek czy bez wizjerka - patrzenie trzeba sobie wyrabiać i patrzyć
    także na mistrzów, także malarstwa. Można się i zaprzyjaźniać z reakcją
    ludzi po przyłożeniu aparatu do nosa.
    Ale sorry, nauka fotografii - w pełnym sensie - od patrzenia, po wołanie
    ma się na nauki grania jak malowanie ściany aerozolem do malowania
    obrazów olejnych. Już nie ważne, co o tym myślę ja, znam sporo ludzi
    robiących obie te rzeczy i nikt z nich nie postawiłby znaku równości.
    Fotografii można się nauczyć w miesiąc, wystarczy że ktoś ma cień
    talentu do obserwacji świata (a jak nie ma to po prostu będzie robił
    perfekcyjne knoty), a muzyki - w pół roku można się nauczyć najwyżej na
    gitarze przygrywania przy ognisku, nawet jak się ma niesamowity talent.
    Może i przykre, ale prawdziwe.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl