  • Data: 2009-08-21 12:31:27
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek pisze:
    > I właśnie takie było moje pytanie w pierwszym poście: "Możecie mi
    > powiedzieć, po jaką cholerę kupujecie ten szajs?" Jak komuś się forma
    > nie podoba, to niech sobie przetłumaczy jako: "co Wam daje syfra,
    > czego nie zapewni klasyczna technologia? Co tracicie korzystając z
    > technologii syfrowej zamiast klasycznej?"

    dzięki cyfrowemu szajsowi takim lajkonikom jak ja łatwiej jest się
    uczyć. Mówisz że na cyfrze nie jest ani szybciej ani łatwiej. Tylko że w
    studio z lampami na cyfrze od razu widzę efekty i mogę modyfikować i iść
    w odpowiednim kierunku. Tylko nie mów mi że w analogu mam światłomierz
    światłą błyskowego zamiast histogramu i ekranika ;). Zresztą jakiś czas
    temu prosiłem na analogowej o aktualne portfolia z ze studia na analogu
    i zerowy odzew ;) czyżby wszyscy przeszli na cyfre ;).
    Często podaje się argument że klepanie lustrem w studio i patrzenie na
    ekranik jest typowe dla lajkoników a sam Freeman w Fotografii Studyjnej
    piszę o tej samej technologi tylko że za pomocą polaroida ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.