  • Data: 2009-08-21 13:04:00
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 14:30, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > Ty po prostu masz uraz do technologii, która, chciałoby się, elitarną sztukę
    > wprowadziła pod strzechy i daje uciechę niedouczonej hołocie.

    Nie; mam uraz do idiotów, którym się wydaje, że to sprzęt robi
    zdjęcia, nie człowiek. Większość klepaczy na tej grupie reprezentuje
    właśnie taki pogląd.

    > Masz rację - cyfra pozwala komuś kto nie ma zielonego pojęcia o fotografii
    > zacząć robić zjęcia relatywnie tanio i równie relatywnie tanio cieszyć się
    > efektami.

    Tylko, że te "efekty", osiągane bez żadnego wykształcenia kierunkowego
    i przygotowania, są po prostu żałosne. Co gorsza, autor tego nie
    widzi, bo nie ma odpowiedniego wykształcenia. Dodatkowo, gdy porównuje
    swoje knoty z tym, co jest publikowane w sieci czy w prasie, wpada w
    samozadowolenie, że jest takim profesjonalistą...

    > W tempie kilku sekund - żeby było jasne.

    Fast food, fast shit.

    > Człowieku - na dłoni widać, że Twój stosunek do cyfry jest conajmniej
    > nienormalny i nadzwyczaj osobisty.

    Powtórzę - nie do syfry, bo to tylko narzędzie i nikt nie każe mi go
    używać; rozum swój mam i reklamom wierzyć nie muszę. Ale do idiotów -
    tak, bardzo osobisty :-)

    Czarek