  • 231. Data: 2010-11-05 14:51:38
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4cd3a485$0$20994$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Pszemol

    > Klocki może i tak, pomijając że trzeba się szarpać z podnośnikiem
    > i zdejmowaniem kół cztery razy, a satysfakcja z efektu znikoma.

    Podejście do satysfakcji to indywidualna sprawa oczywiście, ale
    ja mam dużą satysfakcję po wymianie starych hamulców w swej
    Hondzie która ledwie hamowała - teraz hamulce są jak żyleta.
    Satysfakcja z udanej własnoręcznej roboty jest nieporównywalna
    do po prostu otworzenia portfela i położenia karty plastikowej
    na stole u mechanika...

    > Ale już przy zmianie tarcz trzeba sprawdzić bicie,
    > a nie mam ku temu możliwości.

    Raczej nie chcesz mieć - zerknij na eBay aukcje:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    20585527761
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3
    20611288477
    do tego taki uchwyt:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1
    20495569528
    i już sprawdzasz sobie bicie ile tylko zapragniesz.

  • 232. Data: 2010-11-05 14:53:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > Pierwszy z brzegu zestaw afermarketowy:
    >
    > http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82304238-Zestaw-h
    amulcowy-AP-
    > Racing-330mm-Impreza-tarcze-plywajace.html
    >
    > http://tiny.pl/hw9vp

    I wszystko jasne, dzięki.

  • 233. Data: 2010-11-05 14:54:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Stary, jesteś niesamowity po prostu. Zero pojęcia w temacie, zmiana płynu
    > przez wysączanie, omijanie tarcz co "frezują" klocki a wszystko proste i
    > łatwe do serwisowania. Szacun.

    Jak dorośniesz to też będziesz umiał, nie martw się.
    A na razie ucz się ucz, bo nauka to do potęgi klucz!

  • 234. Data: 2010-11-05 14:54:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Równie dobrze mogę sobie wymyśleć dowolną ilość gwałtownych hamowań
    > nastepujących raz za razem i wtedy widać różnice w efektywności systemu
    > hamulcowego i było to oczywiste od samego początku, ale jak zwykle nie
    > zrozumiałeś o co chodzi. Żadna nowość.

    <ziew> Zaczynasz mnie nudzić.

  • 235. Data: 2010-11-05 15:02:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > No pewnie, pewnie.

    Podaj mi cytat w którym pouczam kogoś w tym
    wątku i skończmy już z tą piramidalną stratą czasu...

  • 236. Data: 2010-11-05 15:02:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > I wszystko jasne, dzięki.

    Fajną mają cenę. Ze trzy nieźle utrzymane punta można by za to kupić. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 237. Data: 2010-11-05 15:38:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-05 14:28, Pszemol pisze:

    > No to nie wiem czemu im tak na siłę włazisz w tyłki...

    Prosiłem żebyś mnie nie rozśmieszał? Litości...

    > Czujesz się niedowartościowany w towarzystwie?
    > Starasz się na siłę być 'cool' ziomal czy co?

    O, to i psychoterapeutą jesteś??

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 238. Data: 2010-11-05 16:09:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-05 12:54, Pszemol pisze:

    > DoQ, naprawdę nie masz nic do roboty tylko odpisywać na każdy
    > mój post na pl.mic.scamochody? Strasznie nudne musisz mieć życie...

    Odkad piszesz na PMS moje życie nabrało sensu!!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 239. Data: 2010-11-05 16:33:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Pszemol wrote:
    > Czy dalej je potrzebujesz po wyjaśnieniu już, że to co miałem
    > na myśli mówiąc że tarcze były zeszklone było glazurą która
    > pokrywała tarczę? Przemyślałeś to sobie czy tak tylko powtarzasz
    > jak papuga albo jakaś zdarta płyta?

    Potrzebuję zobaczyć foty, które zadeklarowałeś się wrzucić do dyskusji.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 240. Data: 2010-11-05 16:34:02
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Pszemol wrote:

    > Nie widzę związku z Twoim śmianiem się jak głupi do sera.

    To dlatego, że nacięcia ci klocki wyskrobały.

    --
    pozdrawiam
    kml