  • 241. Data: 2010-11-05 16:36:44
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Pszemol wrote:
    > Jak dorośniesz to też będziesz umiał, nie martw się.
    > A na razie ucz się ucz, bo nauka to do potęgi klucz!

    I tak jak ty będę miał bardzo dużo kluczy i zostanę woźnym?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 242. Data: 2010-11-05 16:37:06
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Pszemol wrote:

    > <ziew> Zaczynasz mnie nudzić.

    A ty mnie ani trochę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 243. Data: 2010-11-05 16:38:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Pszemol wrote:

    > Podaj mi cytat w którym pouczam kogoś w tym
    > wątku i skończmy już z tą piramidalną stratą czasu...

    Ton twoich wypowiedzi nie pozostawia żadnych wątpliwości dotyczących
    wydzwięku. Nie pierwszy raz z resztą. Robisz dokładnie tak jak to opisałem
    wyżej. A teraz udwodnij mi, ze jest inaczej.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 244. Data: 2010-11-05 17:52:04
    Temat: Re:
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Rozbierałeś je na części i badałeś przewodność cieplną zastosowanych
    > materiałów? ;)

    A Ty? :) Najbardziej w pamięci utkwiły mi tarcze pokryte cynkiem bodajże,
    które miały nie rdzewieć w taklim klimacie jak u nas. Niestety nie było
    napisane czy cynk nadal pozostaje po 10 hamowaniach na powierzchni tarcz :)

    Do tej pory nie widziałem żadnych udziwnień w litych tarcza a konkretnie w
    wersjach wentylowanych. Zawsze wygląda to tak samo.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 245. Data: 2010-11-05 18:11:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Potrzebuję zobaczyć foty, które zadeklarowałeś się wrzucić do dyskusji.

    Widzę, że niezbyt sprawnie idzie Ci myślenie...
    Zadeklarowałem foty jako dowód wobec reakcji niewiary na moje słowa.
    Czy dalej nie wierzysz w to, że miałem warstwę glazury na tarczach?
    Dalej uważasz, że to niemożliwe?

    Czy tylko rżniesz głupa teraz bo tak Ci jest po prostu fajnie w roli błazna?

  • 246. Data: 2010-11-05 18:12:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > To dlatego, że nacięcia ci klocki wyskrobały.

    Znowu nie nadążasz za tokiem dyskusji - nie mam nacięć na tarczach!
    Nawet w Acurze co ma silnik 6-cyl, 3,5 litrowy i 286-konny...

  • 247. Data: 2010-11-05 18:13:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Odkad piszesz na PMS moje życie nabrało sensu!!

    W takim razie można tylko współczuć.

  • 248. Data: 2010-11-05 18:14:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > I tak jak ty będę miał bardzo dużo kluczy i zostanę woźnym?

    :-) Starałeś się, starałeś i wreszcie Ci wyszło:
    awansujesz w tym momencie na grupowego błazna!

  • 249. Data: 2010-11-05 18:15:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Ton twoich wypowiedzi nie pozostawia żadnych wątpliwości dotyczących
    > wydzwięku. Nie pierwszy raz z resztą. Robisz dokładnie tak jak to opisałem
    > wyżej. A teraz udwodnij mi, ze jest inaczej.

    Nie mam takiej potrzeby udowadniać Ci że Twoja wyobraźnia
    nie odpowiada rzeczywistości. To tylko Twój problem, nie mój.

  • 250. Data: 2010-11-05 18:18:02
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > Dalej uważasz, że to niemożliwe?
    >
    > Czy tylko rżniesz głupa teraz bo tak Ci jest po prostu fajnie w roli

    No to pokażesz w końcu te zdjęcia czy dalej będziesz pisał o dupie maryni?

    --
    pozdrawiam
    kml