eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 64

  • 41. Data: 2011-07-08 20:47:12
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-08 22:05, Czarek Daniluk pisze:
    > Jeśli dmucha Ci dolotem i obstajesz przy tym że rozrząd jest ustawiony
    > dobrze - to pomimo popękania dźwigienek masz krzywe i nie domykające się
    > zawory, albo jednak rozrząd nie jest ustawiony prawidłowo ;)

    Rozrząd jest ustawiony dobrze. Nie da się ustawić źle używając blokad.
    Zdjąłem wałki z górną pokrywą zaworów. Jedyne co mogę stwierdzić, to że
    zawory mogę wcisnąć i nie ma oporów w ich działaniu.


  • 42. Data: 2011-07-08 21:05:55
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-08 20:13, Michał Gut pisze:

    > mechanik tez nie rozbieral dopoki nie okazalo sie ze blokad zalozyc nie
    > moze. u mnie walek przeskoczyl ale nikt nie wie jak bo zadnych pekniec
    > nie bylo widac. moze po prostu zasprezynowal material ale ciezko mi to
    > sobie wyobrazic. jakos napewno przeskoczyl.
    >
    >> Pewno dużo by się wyjaśniło gdybym miał przyrząd do mierzenia
    >> kompresji z końcówką do JTD. Niestety nie mam, a raczej żaden z
    >> warsztatów mi takiego czegoś nie pożyczy :(
    >
    > lipa slowem.
    >
    > ale intryguje mnie dlaczego masz odwrocony ciag i zasysa wydechem a
    > wypuszcza dolotem.
    > to mialoby sens jakby zawory sie otwieraly w niewlasciwym momencie.
    > czy uciebie blokada blokuje oba walki rozrzadu czy tylko jeden?

    Ssać wydechem też mógłby jakby kręcił się w drugą stronę.
    Zwykłego diesla na pompie, z odpowiednio ustawionym kątem wtrysku można
    było odpalić do tyłu i wtedy ssał wydechem a wypuszczał dym dolotem ;)
    tylko zawory ssące długo by tego nie wytrwały :D

    Jeśli dmucha Ci dolotem i obstajesz przy tym że rozrząd jest ustawiony
    dobrze - to pomimo popękania dźwigienek masz krzywe i nie domykające się
    zawory, albo jednak rozrząd nie jest ustawiony prawidłowo ;)

    Pozdrawiam !


  • 43. Data: 2011-07-08 22:42:23
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    lol ale w tym przypadku to raczej odpada:)

    nie ma sily to musi byc rozrzad bo skoro ssie nie tam gdzie trzeba to znaczy
    ze zawory otwieraja sie nie wtedy kiedy trzeba.

    albo miales pecha i pieprzniecie bylo na tyle mocne ze zawory pogiales (nie
    bez powodu pytalem sie kilka razy o dzwiek jak silnik kreci).


  • 44. Data: 2011-07-08 22:44:09
    Temat: ps
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jak nie sprawdzisz kompresji to nie bedziesz wiedzial....
    latwiej znalezc/kupic manometr niz zdjac glowice.



  • 45. Data: 2011-07-08 22:55:20
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>


    Przeczytałem że ustawiałeś rozrząd zgodnie z zaleceniami. Teraz pozostaje
    sprawdzić czy dobrze to wykonałeś poprzez sprawdzenie kąta wyprzedzenia
    wtrysku pod komputerem i sprawdzenie innym parametrów..bo być może wszystko
    jest ok i nie łączy kabel od czujnik położenia wałka rozrządu i komp nie
    rozpoznaje 1wszego cyl. do "podlania" paliwem.

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 46. Data: 2011-07-08 22:58:02
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości:

    > Czy przepustnica powietrza jest otwarta?

    W dieslu ? (Owszem np. V10 TDI ma dwie przepustnice ale to wyjątek). Wielu
    ludzi nazywa tak błędnie klapy gaszące.

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 47. Data: 2011-07-09 00:23:17
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:iv7r4f$h3h$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości:
    >
    >> Czy przepustnica powietrza jest otwarta?
    >
    > W dieslu ? (Owszem np. V10 TDI ma dwie przepustnice ale to wyjątek). Wielu
    > ludzi nazywa tak błędnie klapy gaszące.
    >
    > Pozdr.
    >


    Miałem na myśli klapę gaszącą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 48. Data: 2011-07-09 05:14:18
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-09 01:23, yabba pisze:
    > Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > news:iv7r4f$h3h$1@mx1.internetia.pl...
    >> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości:
    >>
    >>> Czy przepustnica powietrza jest otwarta?
    >>
    >> W dieslu ? (Owszem np. V10 TDI ma dwie przepustnice ale to wyjątek).
    >> Wielu ludzi nazywa tak błędnie klapy gaszące.
    >>
    >> Pozdr.
    >>
    >
    >
    > Miałem na myśli klapę gaszącą.
    >
    Jest otwarta na 100%


  • 49. Data: 2011-07-09 05:18:27
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-08 23:42, Michał Gut pisze:
    > lol ale w tym przypadku to raczej odpada:)
    >
    > nie ma sily to musi byc rozrzad bo skoro ssie nie tam gdzie trzeba to
    > znaczy ze zawory otwieraja sie nie wtedy kiedy trzeba.

    A, co by się stało jakbym górną część, tą z wałkami rozrządu zakręcił
    zbyt dużym momentem ? Pytam, bo tak właśnie zrobiłem. Nie mogłem znaleźć
    info jakim momentem się dokręca górną część (tzw. małą głowicę - z
    wałkami rozrządu). Ustawiłem na kluczu 35 Nm, a ma być 25 Nm. Jeśli to
    by sprawiło, że wałek mocniej "siądzie" na dźwigienkach, to kompresji
    nie będzie, bo nie będzie luzu między krzywką a dźwigienką. W efekcie
    zawór będzie podparty. O ile to oczywiście możliwe aby różnica 10 Nm to
    spowodowała.

    > albo miales pecha i pieprzniecie bylo na tyle mocne ze zawory pogiales

    Kurcze, ja rozumiem, że pech ale wszystkie ? Nawet na jednym nie załapie
    ? Musiałby pogiąć same grzybki, bo zawory w prowadnicach chodzą elegancko.


  • 50. Data: 2011-07-09 07:58:05
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-09 05:18, MMS pisze:

    >> albo miales pecha i pieprzniecie bylo na tyle mocne ze zawory pogiales
    >
    > Kurcze, ja rozumiem, że pech ale wszystkie ? Nawet na jednym nie załapie
    > ? Musiałby pogiąć same grzybki, bo zawory w prowadnicach chodzą elegancko.
    >

    W wielu przypadkach pogięte są same grzybki ;)
    Na mój gust głowica do zwalania.

    Pozdrawiam !

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: