  • 61. Data: 2011-07-09 17:36:21
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-09 16:01, MMS pisze:

    > A w dokumentacji pisze, że dźwigienki są rozmyślnie osłabione aby tak
    > właśnie się działo. I u mnie tak się stało. Odpaliłem i jest ok ;)
    > Nie mniej jednak są przypadki, że realia zweryfikują myśl techniczną ;)

    To się ciesz.
    życie czasami weryfikuje założenia konstruktorów boleśnie ;)

    W TDI 16V od VW/Audi też są dźwigienki które się łamią, ale 1 taka
    dźwigienka kosztuje 300zł :P

    Pozdrawiam !

  • 62. Data: 2011-07-09 21:37:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    we fiacie to afair 18pln placilem
    moooze 22

  • 63. Data: 2011-07-09 21:39:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    i dobrze - kolejny powod zeby rozkrecic to juz bedzie opcja wymiany
    calosci:P
    te diesle calkiem popularne sa
    a ze sa w ciaglej produkcji to ceny beda spadac

  • 64. Data: 2011-07-10 06:04:16
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-09 22:37, Michał Gut pisze:
    > we fiacie to afair 18pln placilem moooze 22

    Ja dałem 23 ale musiałem wymienić razem z popychaczami za 32 zł (zmiana
    w konstrukcji i moich już nie produkują, a nowe dźwigienki do nich nie
    pasują)
    W ASO za same popychacze powiedzieli 110.