-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: MMS <n...@S...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
Date: Sat, 09 Jul 2011 06:18:27 +0300
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <iv8ku1$de4$1@news.onet.pl>
References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
<1...@a...googlegroups.com>
<iv6le3$r11$2@news.onet.pl> <iv6nid$vrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv6t03$vrs$1@news.onet.pl> <iv7hcm$6or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv7keb$485$1@news.onet.pl> <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310185218 13764 89.68.29.185 (9 Jul 2011 04:20:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 04:20:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383349
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-08 23:42, Michał Gut pisze:
> lol ale w tym przypadku to raczej odpada:)
>
> nie ma sily to musi byc rozrzad bo skoro ssie nie tam gdzie trzeba to
> znaczy ze zawory otwieraja sie nie wtedy kiedy trzeba.
A, co by się stało jakbym górną część, tą z wałkami rozrządu zakręcił
zbyt dużym momentem ? Pytam, bo tak właśnie zrobiłem. Nie mogłem znaleźć
info jakim momentem się dokręca górną część (tzw. małą głowicę - z
wałkami rozrządu). Ustawiłem na kluczu 35 Nm, a ma być 25 Nm. Jeśli to
by sprawiło, że wałek mocniej "siądzie" na dźwigienkach, to kompresji
nie będzie, bo nie będzie luzu między krzywką a dźwigienką. W efekcie
zawór będzie podparty. O ile to oczywiście możliwe aby różnica 10 Nm to
spowodowała.
> albo miales pecha i pieprzniecie bylo na tyle mocne ze zawory pogiales
Kurcze, ja rozumiem, że pech ale wszystkie ? Nawet na jednym nie załapie
? Musiałby pogiąć same grzybki, bo zawory w prowadnicach chodzą elegancko.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.11 07:58 Czarek Daniluk
- 09.07.11 10:26 Michał Gut
- 09.07.11 10:30 Michał Gut
- 09.07.11 09:51 MMS
- 09.07.11 11:07 Michał Gut
- 09.07.11 16:01 Czarek Daniluk
- 09.07.11 16:01 MMS
- 09.07.11 16:03 MMS
- 09.07.11 17:35 Czarek Daniluk
- 09.07.11 17:36 Czarek Daniluk
- 09.07.11 16:58 MMS
- 09.07.11 17:00 MMS
- 09.07.11 21:37 Michał Gut
- 09.07.11 21:39 Michał Gut
- 10.07.11 06:04 MMS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=