eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Sat, 09 Jul 2011 06:18:27 +0300
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <iv8ku1$de4$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <iv6le3$r11$2@news.onet.pl> <iv6nid$vrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv6t03$vrs$1@news.onet.pl> <iv7hcm$6or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv7keb$485$1@news.onet.pl> <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310185218 13764 89.68.29.185 (9 Jul 2011 04:20:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 04:20:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383349
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-08 23:42, Michał Gut pisze:
    > lol ale w tym przypadku to raczej odpada:)
    >
    > nie ma sily to musi byc rozrzad bo skoro ssie nie tam gdzie trzeba to
    > znaczy ze zawory otwieraja sie nie wtedy kiedy trzeba.

    A, co by się stało jakbym górną część, tą z wałkami rozrządu zakręcił
    zbyt dużym momentem ? Pytam, bo tak właśnie zrobiłem. Nie mogłem znaleźć
    info jakim momentem się dokręca górną część (tzw. małą głowicę - z
    wałkami rozrządu). Ustawiłem na kluczu 35 Nm, a ma być 25 Nm. Jeśli to
    by sprawiło, że wałek mocniej "siądzie" na dźwigienkach, to kompresji
    nie będzie, bo nie będzie luzu między krzywką a dźwigienką. W efekcie
    zawór będzie podparty. O ile to oczywiście możliwe aby różnica 10 Nm to
    spowodowała.

    > albo miales pecha i pieprzniecie bylo na tyle mocne ze zawory pogiales

    Kurcze, ja rozumiem, że pech ale wszystkie ? Nawet na jednym nie załapie
    ? Musiałby pogiąć same grzybki, bo zawory w prowadnicach chodzą elegancko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: