  • Data: 2016-08-29 03:03:26
    Temat: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 19:54:53 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Mnie tylko interesuje, czy te pieniadze na badania sa naprawde duze,
    > czy to jakis drobny promil przychodow calej branzy produkcji pradu ...

    Powtarzam: porównujesz nieporównywalne. Jak mi wytłumaczysz co według Ciebie mają
    PRZYCHODY energetyki do BUDŻETU ministerstwa w kontekście wydatków na R&D, to możemy
    kontynuować.

    > Owszem. Choc czasem bywaja obciazenia z konkretnym celem.

    > Owszem, ale mimo zakamuflowania, to nadal forma podatku z jednej
    > strony, a z drugiej - szeroko pojete, bo nie ograniczone do sfery
    > budzetowej, "panstwo",
    > doplaca, a g* tego ma.
    > Co zreszta ostatnio rzad glosno mowi :-)
    >
    > To ja juz jednak wole, jak to panstwo placi do projektow
    > badawczo-rozwojowych, moze cos z tego wyjdzie.

    > No, w innych branzach sie zdarza.
    > Glowy nie dam, czy i w wiatrakach nie - minister bardzo nie chcial
    > dawac, ale unia chyba dawala na niektore projekty.

    Poproszę przykład finansowania konkretnego projektu, bez konkursów, perspektyw
    finansowych, funduszy, programów, harmonogramów, wniosków, działań itd. Jednym
    słowem: znajdź gdziekolwiek bezpośrednie połączenie decyzji budżetowej na poziomie
    Komisji Europejskiej czy krajowego ministerstwa, z końcowym beneficjentem.