  • Data: 2016-08-30 02:37:53
    Temat: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 03:26:15 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości

    > Wydatki na R&D na poziomie paru procent przychodow branzy wydaja sie
    > bardzo rozsadne, wydatki zas zbyt duze ... smierdza bardzo
    > nierozsadnie :-)

    Masz jakieś pojęcie na jakiej marży działa energetyka? Żeby zebrać parę procent
    przychodu musieliby to odkładać latami.

    > No, jakby tak tokamaka zrobili, to moze i warto bylo paroletnie
    > przychody zainwestowac ...

    Kto zrobił tokamaka? Napisz za czyje pieniądze.

    > Tabliczki "projekt dofinansowany z Unii Europejskiej" widuje co
    > chwila.

    To umyj okulary. Tam jest napisane że ZE ŚRODKÓW UE.

    > Ministerialnych przykladow nie znam, ale juz budzety gmin to robia
    > rutynowo.
    > Na szkoly, na place zabaw, na oczyszczalnie sciekow, na tramwaje ...
    >
    > Tak na szybko
    > http://www.strategor.pl/mozliwosci-finansowania_1/

    Umiesz czytać, czy zapomniałeś już co udowadniasz? Ostatnich likanaścielinijek.
    Konkursy, kryteria, wnioski. To to ma być Twój argument że Unia bezpośrednio daje
    kasę projektom?

    > czy
    > http://petraenergia.pl/page/finansowanie
    > http://solar-solution.pl/dotacje/
    > http://www.portalsamorzadowy.pl/ochrona-srodowiska/d
    otacje-unijne-na-latarnie-hybrydowe,26883.html

    Pmogę Ci, bo widzę że nie potrafisz zrozumieć o co się spierasz: poszukaj stron
    Komisji Europejskiej. Jak narazie znalazłeś strony funduszy, żeby pokazać że Unia
    rozdaje kasę pomijając fundusze :o)