  • Data: 2016-08-29 20:26:02
    Temat: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 19:54:53 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Powtarzam: porównujesz nieporównywalne. Jak mi wytłumaczysz co według
    >Ciebie mają PRZYCHODY energetyki do BUDŻETU ministerstwa w kontekście

    Wydatki na R&D na poziomie paru procent przychodow branzy wydaja sie
    bardzo rozsadne, wydatki zas zbyt duze ... smierdza bardzo
    nierozsadnie :-)

    No, jakby tak tokamaka zrobili, to moze i warto bylo paroletnie
    przychody zainwestowac ...

    >Poproszę przykład finansowania konkretnego projektu, bez konkursów,
    >perspektyw finansowych, funduszy, programów, harmonogramów, wniosków,
    >działań >itd. Jednym słowem: znajdź gdziekolwiek bezpośrednie
    >połączenie decyzji budżetowej na poziomie Komisji Europejskiej czy
    >krajowego ministerstwa, z >końcowym beneficjentem.

    Tabliczki "projekt dofinansowany z Unii Europejskiej" widuje co
    chwila.
    Ministerialnych przykladow nie znam, ale juz budzety gmin to robia
    rutynowo.
    Na szkoly, na place zabaw, na oczyszczalnie sciekow, na tramwaje ...

    Tak na szybko
    http://www.strategor.pl/mozliwosci-finansowania_1/
    czy
    http://petraenergia.pl/page/finansowanie
    http://solar-solution.pl/dotacje/
    http://www.portalsamorzadowy.pl/ochrona-srodowiska/d
    otacje-unijne-na-latarnie-hybrydowe,26883.html

    J.