    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Wed, 6 May 2015 23:34:46 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mi0fj3$1sv$1@mx1.internetia.pl> <mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl>
    <mi8uqn$baf$1@mx1.internetia.pl> <midiri$l23$1@mx1.internetia.pl>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:midiri$l23$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"
    > ...Dlaczego tak? Zwyczajnie, każdy ma jakieś przyzwyczajenia ale najlepsza
    > ocena
    > jest...subiektywna/elektroniczna. To dobry test, czy jeździmy "smart/eco" czy
    > też
    > plujemy CO2 i zwyczajnie pierdolimy sytuację/przepał/bezssens. Wspomagam się
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    narytoys.speedometerpro
    > żeby
    > mieć całkowite zapisy tras jak i pełen dziennik. Kilka aplikacji (u mnie pełen
    > automat), po zamontowaniu smartfona w uchwycie bez ) odpala się równocześnie i
    > wyłącza po skończonej jeździe. Praktyczie "zero dotyku", ZERO problemów. Na
    > kiblu
    > analizuję czy zjebałem czy też dobrze prowadzę. To znacznie lepsze niż dyskusja
    > "dupie maryni" na newsach. Polecam challenge w tej dziedzinie :)
    > ---
    > Ja nie wiem o co Ci chodzi. Masz te wszystkie programy i co ?

    ...i wiele mnie uczą, np nie wstawiania spacji przed pytajnikiem :>
    ale... mam możliwość ANALIZY i pełne dane na temat pojazdu, spalania, czasu jazdy
    a to sporo. Pozwala mi to PRZEWIDYWAĆ wydatki...czas dojazdu i przede wszystkim
    WYJAZDU. Zawsze się (kiedyś) zastanawiałem, dlaczego ktoś, licząc na łut
    szcześcia wylicza sobie trasę/spalanie/koszy...i ma odchyłki, spóźnienia itp.
    Zwyczajnie, źle przelicza i zamioast wyjechać 5 minut wcześniej, jedzie 5 minut
    później a razem to 10 minut:) Prawie ZAWSZE. Na dodatek WIEM ile mam do setki,
    ile auto pali i ile "wyciąga" (przekłamania liczników wbudowanyych w pojazd).
    Wiesz doskonale że wśród znajomych są legendy...i sąsiada auto (takie samo) pali
    mniej, jest szybsze itp. Po podłączeniu elektroniki...okazuje się że ściemnia i
    mataczy (coś jak wielkość ryby u wędkarza i długość chuja u erotomana :)
    Te dane statystyczne, są również podstawą do MYŚLENIA jak zwyczajnie zaoszczędzić
    sporo kasy (w okresie 1 rok) i...
    a)odłożyć na nowy pojazd
    b)upgrade obecnego
    c)zwiększyć bezpieczeństwo swoje i pasażerów.

    Nadmiar zaoszczędzonej gotówki mogę:
    a) spalić w kominku
    b)wydać na coś innego
    c)jeszcze jedna skrzynka piwa i dobra dziwka, która mnie czegoś nowego nauczy :)
    Podsumowanie:
    Generalnie...wypalona kasa i wzrost adrenaliny już mnie nie rajcują :)...a nikt
    mi nie zarzuci że zwyczajnie NIE MAM WIEDZY i bredzę. Mam to w statystykach "na
    piśmie" :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.