  • Data: 2016-11-17 18:37:35
    Temat: Re: Ile gwarancji na klocki hamulcowe
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > bo z tarczami to jest jeden powazny problem -
    > bardzo łatwo zepsuc je samemu zła jazda.

    Nigdy mi się to nie udało. Mam wentylowane czyli grube, sztywne.
    Nie czyszczę piast. Nie ma śrubki trzymającej tarczę. Co odkręcenie
    koła tarcza spada z piasty. Nigdy nie miałem bicia tarcz. Wibracje
    zawsze powodował sworzeń wahacza albo końcówka drążka.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?