  • 1. Data: 2016-11-17 16:24:46
    Temat: Ile gwarancji na klocki hamulcowe
    Od: maly <m...@o...pl>

    ile jest gwarancji na klocki hamulcowe ?

  • 2. Data: 2016-11-17 16:51:23
    Temat: Re: Ile gwarancji na klocki hamulcowe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Nov 2016 16:24:46 +0100, w
    <582dcbc4$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, maly <m...@o...pl>
    napisał(-a):

    > ile jest gwarancji na klocki hamulcowe ?

    Niedawno nazywała się to niezgodność, teraz chyba rękojmia.
    24 m-ce, chociaż de facto jest to 36 m-cy.

  • 3. Data: 2016-11-17 16:56:21
    Od: maly <m...@o...pl>

    sorki miało być na tarcze hamulcowe

  • 4. Data: 2016-11-17 18:13:55
    Od: maly <m...@o...pl>

    tarcze nie przejechały 5 tys, nie maja roku czasu, a kierownica bije i
    na 99% jest to wina tarcz, a za tarcze dałem 700 zł za 2 stuki, wiec
    powinny troche wytrzymac

  • 5. Data: 2016-11-17 18:28:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik maly m...@o...pl ...

    > ile jest gwarancji na klocki hamulcowe ?

    Pewnie tyle samo co najkazdy inny element.
    Pytanie, co mozna reklamowac, bo z tarczami to jest jeden powazny problem -
    bardzo łatwo zepsuc je samemu zła jazda.
    Natomiast jakby było tak, ze otwierasz pudełko, zakładasz i sa z jakiegos
    powodu złe (krzywe, pekniete etc) to 2 lata z tytułu niezgodnosci z umowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 6. Data: 2016-11-17 18:37:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > bo z tarczami to jest jeden powazny problem -
    > bardzo łatwo zepsuc je samemu zła jazda.

    Nigdy mi się to nie udało. Mam wentylowane czyli grube, sztywne.
    Nie czyszczę piast. Nie ma śrubki trzymającej tarczę. Co odkręcenie
    koła tarcza spada z piasty. Nigdy nie miałem bicia tarcz. Wibracje
    zawsze powodował sworzeń wahacza albo końcówka drążka.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 7. Data: 2016-11-17 19:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik maly m...@o...pl ...

    > tarcze nie przejechały 5 tys, nie maja roku czasu, a kierownica bije i
    > na 99% jest to wina tarcz, a za tarcze dałem 700 zł za 2 stuki, wiec
    > powinny troche wytrzymac

    Hamujesz gwałtownie, rozgrzewasz tarcze do czerwonosci, wjezdzasz w kałuze
    i tarcze zwichrowane - nie zawsze to jest wina tarcz.
    Ale reklamowac mozesz zawsze - zobaczysz co gwarant odpisze - daj znac jak
    poszło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 8. Data: 2016-11-17 19:24:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Nov 2016 18:13:55 +0100, maly napisał(a):

    > tarcze nie przejechały 5 tys, nie maja roku czasu, a kierownica bije i
    > na 99% jest to wina tarcz, a za tarcze dałem 700 zł za 2 stuki, wiec
    > powinny troche wytrzymac

    A jaki był wynik pomiaru bicia tarczy po zamontowaniu, a ile wynosi w tej
    chwili?

  • 9. Data: 2016-11-17 19:36:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Nov 2016 18:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik maly m...@o...pl ...

    > Hamujesz gwałtownie, rozgrzewasz tarcze do czerwonosci, wjezdzasz w kałuze
    > i tarcze zwichrowane - nie zawsze to jest wina tarcz.

    Ja tam rozgrzewam tarcze że aż świecą, wpadam nimi w kałuże i nic się nie
    dzieje :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=363340127040
    898&set=pb.100000947409608.-2207520000.1479407659.&t
    ype=3&theater
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=366002863441
    291&set=a.108763962498517.4257.100000947409608&type=
    3&theater
    Gdyby takie coś miało krzywić tarcze, to ja bym miał 5 pogiętych kompletów
    po każdym rajdzie ;)

    Takie rzeczy to się chyba zdarzały tylko w dawnych czasach (niska jakość
    materiałów, pojedyncze tarcze), a i to chyba głównie tylko w jednym dziele
    wybitnym polskiej motoryzacji, które nie było samochodem lekkim, miało
    całkiem mocne silniki, a hamulce z Cinquecento (a i to już były te "lepsze"
    - Lucasa).

    > Ale reklamowac mozesz zawsze - zobaczysz co gwarant odpisze - daj znac jak
    > poszło.

    No może nawet się udać, ale obawiam się że zapyta o fachowość montażu, a ta
    wymaga zbadania bicia tarczy po montażu.
    Jak zakładane u w jakimś bylejakim warsztacie, to pewnie nikt tego nie
    sprawdził.

  • 10. Data: 2016-11-17 19:41:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > koła tarcza spada z piasty. Nigdy nie miałem bicia tarcz. Wibracje
    > zawsze powodował sworzeń wahacza albo końcówka drążka.

    No to moze to tylko urban legend.
    Nie wiem :)
    A moze dlatego ci sie nie udało, ze masz tarcze nie takie najzwyklejsze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."