  • Data: 2016-11-17 19:44:27
    Temat: Re: Ile gwarancji na klocki hamulcowe
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ja tam rozgrzewam tarcze że aż świecą, wpadam nimi w kałuże i nic się nie
    > dzieje :)
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=363340127040
    898&set=pb.100000947409608.-2207520000.1479407659.&t
    ype=3&theater
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=366002863441
    291&set=a.108763962498517.4257.100000947409608&type=
    3&theater
    > Gdyby takie coś miało krzywić tarcze, to ja bym miał 5 pogiętych kompletów
    > po każdym rajdzie ;)
    >

    > Takie rzeczy to się chyba zdarzały tylko w dawnych czasach (niska jakość
    > materiałów, pojedyncze tarcze), a i to chyba głównie tylko w jednym dziele
    > wybitnym polskiej motoryzacji, które nie było samochodem lekkim, miało
    > całkiem mocne silniki, a hamulce z Cinquecento (a i to już były te "lepsze"

    nie tylko. zdarzają się w amerykańcach ale nie od wjechania w kałużę a
    od hamowania mocnego z zatrzymaniem. i potem trzymasz nogę na hamulcu
    więc tarcza w miejcu klocków gorzej stygnie. Rzadko ale się zdarza

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?