-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!newsfeed.freenet.ag!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshost
ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 12 Apr 2013 18:36:54 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
In-Reply-To: <kk97m2$5u2$6@dont-email.me>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1304121829070.3028@quad>
References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjuvqs$1sl$1@node2.news.atman.pl>
<kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
<kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
<kk0o08$71h$1@news.task.gda.pl> <kk0q21$d4$1@node1.news.atman.pl>
<kk0q60$o41$8@dont-email.me> <kk0qk8$10u$1@node1.news.atman.pl>
<kk194u$oen$2@news.task.gda.pl> <kk1tog$ne6$1@mx1.internetia.pl>
<kk72en$eop$8@dont-email.me> <kk73mn$mol$1@mx1.internetia.pl>
<kk75c1$eop$12@dont-email.me> <kk7am4$dhj$1@mx1.internetia.pl>
<kk7a6v$fdg$2@dont-email.me> <kk7fdm$sho$1@mx1.internetia.pl>
<kk97m2$5u2$6@dont-email.me>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1365787169 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26701 83.15.167.123:64788
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489016
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 12 Apr 2013, masti wrote:
> jak dla mnie to w ogóle powinni ograniczenia znieść.
> Po to kierowca ma prawo jazdy by wiedział ile ma jechać.
> Masz jechać z prędkością
> odpowiednią do warunków niezależnie od ograniczenia.
Sądzę, że również na grupie znalazłbyś przeciwników przenoszenia
na "wiedzących ile mają jechać" odpowiedzialności za "niemożność
zapobieżenia" przez innych uczestników drogi.
Przykładowo, układ zakręt + wyjazd na drogę.
Inna sprawa, że znak ograniczenia wielokroć nie zapobiega
wypadkom (z obserwacji :>), ale przynajmniej wiadomo jaka
jest jasna przyczyna wypadku (zobowiązany do ustąpienia
nie mógł się dostosować przy rażącym przekroczeniu prędkości
i tyle).
A "nie widzę to jadę" na zakręcie chyba nie byłoby jedynym
przypadkiem wymagającym myślenia.
> A jak będzie 50 a na drodze lód to też będziesz jechał 70?
To jest inna sprawa, do której się *NIE* odnoszę :)
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.13 19:18 Gotfryd Smolik news
- 12.04.13 19:25 Artur Maśląg
- 12.04.13 19:51 Axel
- 12.04.13 20:45 masti
- 12.04.13 20:50 Artur Maśląg
- 12.04.13 20:48 masti
- 12.04.13 20:56 Artur Maśląg
- 14.04.13 16:58 ddddddd
- 14.04.13 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=