  • Data: 2013-04-12 19:18:09
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Apr 2013, J.F wrote:

    > Użytkownik "Michoo" napisał
    >
    > Ale to znaczy ze sterownik sp*. Dlaczego nie zapali zielonego wczesniej ?

    Primo 100% zgoda, a secundo ciekaw jestem skąd Michoo pisze.
    Bo opisywany przez niego objaw obserwowałem tu i ówdzie, ze
    spektakularnym "wzorcem" w Warszawie, niemniej znam miejsca
    w których jest "prawidłowo", własnej okolicy nie wyłączając.

    Co ciekawsze, niezbyt wychodzi mi przekonanie niektórych
    kierowców, że ten czas NIE JEST krytyczny dla jadących jezdnią:
    chyba przez to, że jadący WIE (widząc pieszego naciskającego
    przycisk) iż przy krótkim czasie zaraz dostanie czerwonym,
    czuje się hm... "mało komfortowo" :>
    Widocznie niektórzy wolą nie wiedzieć ;)

    A poważniej, obawiam się podobne elementy logiki mogą dotyczyć
    zamawiających, projektantów i konstruktorów (choćby w tym,
    że zamiast pomyśleć i dać timeout na ponowne wyzwolenie
    czerwonego na jezdni dają ten czas na "po naciśnięciu"
    ze skutkiem jak wyżej).

    pzdr, Gotfryd