  • Data: 2013-04-14 16:58:47
    Temat: Re: ITD a za nied?ugo nawet harcerze.
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-12 18:26, J.F pisze:

    > No ale jesli w calym kraju spadna wypadki ... to owszem, mozna.
    > No bo przeciez nie z powodu tych dwoch odcinkow autostrady.
    >
    > Sa jeszcze statystyki wypadkow na poszczegolnych drogach, ale drogi
    > dlugie, a rozrzut spory.
    > Ot np 94 w 2010 - 208 wypadkow, w 2011 331.

    wtedy chyba jeszcze tyle FR nie było. Jak w 2012 spadło to śmiało można
    powiedzieć że dzięki FR, jak wzrosło... to można do statystyk
    pokazywanych w TV wybrać inną drogę :)

    > No i jedziesz 110 ? Bo kazdy tir jest podejrzany :-)
    > No dobra, nie kazdy, tylko ten co ma co wyprzedzac :-)

    nie, zwalniam do 140 :) ze 140 do 90 hamuję bez pisku opon czy
    załączania ABSu, jak widzę kogoś bardzo podejrzanego to zwolnię bardziej.
    A podejrzani są tylko ci jadący w stadzie, im bliżej siebie tym bardziej
    prawdopodobne że któryś wyskoczy + pewniak że przy zjeździe TIR wskoczy
    na lewy bo będzie puszczał kolegę

    > Moje auta nie robia takich numerow. A moze to moja noga powoduje, bo ja
    > na zwyklych drogach tez dociskam ... jak sie da :-(

    jak mam boczną 200km w jedną stronę to też często przycisnę, ale jeśli
    to alternatywa dla autostrady i mi się nie śpieszy (albo po prostu ruch
    jest taki że nie chce mi się co chwilę wyprzedzać) to jadę jak wszyscy
    (a wtedy to i 5l/100 mój 3-litrowy diesel potrafi wziąć), przy normalnej
    jeździe (do 120-130km/h) bierze z 6-6,5l - a autostrada zachęca do
    szybszej jazdy...

    Lukasz