-
Data: 2013-04-12 19:25:50
Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-04-12 17:42, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
(...)
>> Jeżeli mnie pamięć nie myli to 'zabytki' są od 1984. Znaczy od razu
>> się wszędzie nie pojawiły, ale jakoś nie zauważyłem, by skróciły teren
>> zabudowany. On się zwyczajnie rozrósł.
>
> Gdzies sie rozrosl, a w innych miejscach sie nie rozrosl.
> I ja dawniej miales tablice z nazwa, tak teraz tez jest, tylko ze
> zielona, a "zabytki dalej".
A po drodze były białe z czarnymi, jak kolega tutaj podpowiedział.
>> Przybyło też skrzyżowań, stacji benzynowych itd.
>
> Skrzyzowan to chyba niewiele przybylo.
A co za różnica, skoro przybyło i pojawia się ruch lokalny?
Kiedyś było pole, potem jakaś bita dróżka, teraz jest asfalt,
skrzyżowanie i miejscami ograniczenie do 70.
> Przybylo tez obwodnic i slupkow FR :-)
Na omawianej trasie? Gdzie?
> I tu znow wracamy do matematyki - wysokiej sredniej nie zrobie
> rozpedzajac sie do 150 czy wiecej.
Ale Ty jej nie masz zrobić na takiej drodze, ponieważ nie jest to
realizowalne w normalny sposób.
> Wysoka srednia zrobie jak wyprzedze ciazarowke i nie bede kilometrami
> jechal 70, 60 czy 50 ..
Przy ograniczeniu do 90km/h to wiele wyższej nie zrobisz, ponieważ tam
gdzie można prędkość na 'zabytkach' podniesiono.
> Nie, szybciej sie nie da (tzn owszem czasem da, ale nie o tym piszemy).
> No to wszyscy jada plynnie w jednym korku :-)
A niby jak ma wyglądać ruch na jednojezdniowej drodze, o jednym pasie
ruchu w każdą stronę?
>> Tu nie chodzi o kwestie gustu, tylko bezpieczeństwa i komfortu
>> podróży, a mowa o DK10 na odcinku Płońsk-Toruń.
>
> I skrzyzowania sa bezpieczniejsze i szybsze czy bezpieczniejsze ale
> wolniejsze ?
Bezpieczniejsze - w tym wolniejsze np. ronda. Czasem światła ;)
> Bo w tym drugim przypadku co jest "lepiej", to kwestia subiektywna :-)
Wolę dojechać spokojnie i później, niż wcale. Parę wypadków mógłbym
szczegółowo opisać, ale po co. Tu jeden z gorszych (o ile można
jakoś to kwalifikować):
http://www.fakt.pl/Wypadek-busa-pod-Sierpcem-12-latk
a-nie-zyje-Smierc-w-wypadku-busa,artykuly,203209,1.h
tml
Nie patrz na to, że to z Faktu - chodzi o sytuację. Zimowy poranek,
pewnie ślisko, jest ograniczenie na trasie do 70, do 50, znaki
o niebezpiecznych zakrętach itd. Tak, zwolnić do tych 50 to jakaś
kara boska, choć widać, że miejsce nie jest do tego, by jechać wg
własnego widzimisię.
>> LOL - a jak chcesz ponosić minimalną, skoro jest na zabudowanym
>> jej podnieść nie można?
>
> Na zabudowanym akurat mozna. Na niezabudowanym nie mozna.
No i na zbudowanych są stosowne podniesienia - gdybyś trasę znał,
to byś wiedział, że tak jest. Oczywiście tam, gdzie można.
> Ale tu nie chodzi o to czy mozna, ja sobie z 90 poradze (chyba ze
> nastawiaja tych FR tysiace), problem w tym ze jade 60-70 a nie 90.
> Bo ciezarowka, bo kapelusz, bo wioska,
Wiesz, postrzeganie przez pryzmat jednej znanej trasy to zdaje się
nie najlepsza forma wyciągania sensownych wniosków.
>> Światła też zlikwidujesz?
>
> Mozna zielona fale zrobic. I zestroic chocby na 120 :-P
Od Płońska to Torunia? Hmmm, musiałbyś to Galasowi zaproponować.
> Tak w przecietnych warunkach ?
W przeciętnych? A gdzie ja o takich pisałem?
> Moze i mozna, nie probowalem, bo na moj gust to juz igranie z zyciem :-)
> I nie mam bynajmniej na mysli osiaganych predkosci, tylko ilosc miejsca
> do wyprzedzania.
Sam widzisz - ruch jest gęsty, ludzie szybciej nie pojadą.
>>> Mowa o DK10 Płońsk-Toruń ? Nie znam,
>> Od początku. No, ale to kolejna której nie znasz.
>
> Wielu drog nie znam. Jakos nie czuje potrzeby przejechania np z Ustrzyk
> do Szczecina.
Trudno. Ja w przeciwieństwie do Ciebie o drogach których nie znam
raczej się nie wypowiadam
> Ale wieloma przejechalem. I wiekszosc wyglada podobnie.
To, że wygląda podobnie o niczym nie świadczy.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.13 19:51 Axel
- 12.04.13 20:45 masti
- 12.04.13 20:50 Artur Maśląg
- 12.04.13 20:48 masti
- 12.04.13 20:56 Artur Maśląg
- 14.04.13 16:58 ddddddd
- 14.04.13 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe