  • Data: 2018-10-03 10:17:24
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 1, 2018 at 7:47:04 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zdefiniuj bezposrednio w zaleznosci od czynnikow zwiazanych z poruszaniem sie po
    drogach. Dla ulatwienia mozesz przyjac takie parametry jak predkosc pieszego i
    pojazdu. Stan nawierzchni. Widocznosc.

    Jak dla mnie "bezposrednio przed..." oznacza, ze pojazd nie ma fizycznej mozliwosci
    zatrzymania sie przed przejsciem. W tym wypadku mial bez problemu.
    100% winy kierowcy

    Piesi wchodzac na przejscie nie musza ustepowac pierwszenstwa, czyli moga "zmusic"
    kierowce do zmiany predkosci, lub wrecz zatrzymania. Ale musza mu dac na to szanse ;)

    WS