  • Data: 2018-10-04 12:59:21
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pp497j$7fc$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 04.10.2018 o 07:11, J.F. pisze:

    >Argument, że prawo pięści jest silniejsze od prawa.

    To nie jest prawo piesci, tylko prawo natury.
    Dla PIS mozna nazwac prawem boskim :-)

    >Ja nie piszę, że nie należy uważać, ja tylko prostuję bzdury jakoby
    >skoro kierownik przyjebał, to znaczy że ktoś mu wyszedł bezpośrednio
    >przed pojazd.

    No i tu matematyka sie odzywa - jesli jechal pasem przy chodniku i
    pieszy wszedl z tego chodnika - to w duzej czesci bedzie "wyjscie
    bezposrednio przed pojazd".

    Samochod jedzie 15m/s (54km/h) - jak pieszy wejdzie 2-3s przed
    samochodem, to ma szanse opuscic pas zanim ten dojedzie,
    jak mniej - to i odleglosc jest z gatunku "bezposrednio" i calkowita
    droga zatrzymania o to przejscie zahacza.

    >Zgodnie z prawem nie da się wejść na jezdnie bezpośrednio przed
    >pojazd dalej niż na najbliższy pas wchodząc z na jezdnię. Nie da się
    >i już. I takie interpretacje "wtargnął przez dwa pasy" należy
    >prostować, bo jeszcze ktoś uwierzy że ustąpienie pierwszeństwa
    >pieszemu polega na ty, że kierownik ma nadpierwszeństwo.

    Biegiem da rade. Albo rowerem. Albo skokiem.
    Bo spokojnie przechodzac, o ile pas ma te 3m, to kierowca ma szanse
    spokojnie sie zatrzymac ... lub przejechac przed nosem.

    >Podobnie jak osobówkę tir skasuje. Ale nie zmienia to winy tirmana
    >skoro miał ustąpić.

    Wina bedzie. On dostanie dwa lata w zawieszeniu, ty trumienke.

    J.