    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <nof6mo$f6i$1@node1.news.atman.pl> <nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
    <1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
    <noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
    <swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
    <nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <noud72$pfa$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nouqk3$7fc$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nouu9b$b2g$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 16 Aug 2016 15:15:37 +0200

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 13:43:50 +0200, Shrek napisał(a):
    > Tak jak ci pisałem. Nie stracisz w ułamku sekundy róznicy ze 140 do 90,
    > chyba że w tego tira po prostu pierdolniesz.

    Jak ci droge zajedzie, to stracisz :-)
    No dobra, fizyka jest nieublagana, chocby opony piszczaly, to musi
    trwac.

    Ale jesli tirman drogi nie zajedzie, to mozesz miec 10 czy 20s zanim
    do niego dojedziesz. I dotknie cie tylko polowa wyprzedzania.

    > Po takim zatrzymaniu z
    > pewnością też nie przyspieszysz od razu do 140, chyba że w jakiś równie
    > efektowny sposób:P Ale masz rację - wyjdzie mniej - nie wziąłem pod
    > uwagę tego że jedziesz jednak 90 - mój błąd. Czyli wyjdzie jakaś minuta
    > straty n wyprzedzanie.

    20s. Jesli cie przytrzyma na 60s, to jadac 140 przejechalbys 2333m.
    Z predkoscia 90 przejedziesz tylko 1500m. Roznice przejedziesz w 21s,
    przy predkosci 140. Oczywiscie dochodza czasy rozpedzania, ale
    odchodza czasy zwalniania.

    Co slabsze auta moga miec trudnosc z ponownym uzyskaniem 140 ...

    Na prawym przeciez sie tiry wloka :-)

    J.