  • Data: 2016-08-16 18:32:00
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 18:01:05 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Chyba w Niemczech, a i to będzie trudne.

    Trudne chyba ze w nocy, na krotkiej trasie itp.

    > Obstawiam jakieś 100.
    > W Polsce - jeszcze mniej.
    > Wystarczy jeden TIR po drodze, parę bramek,

    No nie, liczymy od bramki do bramki :-)
    A prawda, u Ciebie bramka co chwila :-)

    Ot przypadek sprzed roku - srednia 141.
    Jechalem chyba na tempomacie, bo predkosc niemal stala 146.
    Jedno zwolnienie do 106, drugie do 130.

    Po dodaniu postoju na bramkach 128, bo to krotka trasa byla, kazda
    minuta sie liczy :-)

    Poniedzialek, godz 19

    > zjazdów i dojazd zwykłą drogą....

    I korkami miejskimi .. i czas rosnie.