  • Data: 2016-08-17 22:55:35
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    > Tak jak ci pisałem. Nie stracisz w ułamku sekundy róznicy ze 140 do 90,
    > chyba że w tego tira po prostu pierdolniesz. Po takim zatrzymaniu z
    > pewnością też nie przyspieszysz od razu do 140, chyba że w jakiś równie
    > efektowny sposób:P Ale masz rację - wyjdzie mniej - nie wziąłem pod
    > uwagę tego że jedziesz jednak 90 - mój błąd. Czyli wyjdzie jakaś minuta
    > straty n wyprzedzanie.

    Oj tam, hamowania masz 5-10 sekund, rozpędzania podobnie. Wiele to wyniku
    nie zmieni. I tak policzyłem dokładniej niż Twoje inicjalne szacunki. Jak
    chcesz dodaj se po 10-20 sekund na wyprzedzenie i zobaczysz ze wiele sie nie
    zmieni.

    Istotne jest to że jak autostrada nabita i ruch duży to nie raczej to nie
    ciężarówki będą problemem a ci co jadą mniej niż te 140km/h.
    ---
    Jak dla mnie problemem są Ci, co jeżdżą z tempomatem. Jedzie taki "ciul" te
    140 ale nie zwolni ani nie przyspieszy chyba, że ktoś mu zajedzie. Jednego
    można zastąpić swoimi zmianami prędkości, ale jak na lewym sznur takich to
    naprawdę ciężko wstrzelić się słabym wozidłem.