-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
Date: Tue, 16 Aug 2016 08:16:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
References: <c...@g...com>
<noeqvh$u4l$2@node2.news.atman.pl> <noerfo$3a7$1@node1.news.atman.pl>
<57ab09be$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
<nof1nt$9us$1@node1.news.atman.pl>
<57ab0d1e$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nof2pr$b2q$2@node1.news.atman.pl>
<57ab1aa2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nof6mo$f6i$1@node1.news.atman.pl> <nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
<1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
<noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
<swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
<nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1471328152 24534 83.142.198.226 (16 Aug 2016 06:15:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Aug 2016 06:15:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <0...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587101
[ ukryj nagłówki ]On 15.08.2016 15:58, s...@g...com wrote:
> Istote tego o czym pisałem ominąłeś.
> Większość tych ciężarówek za którymi jechałem wyprzedzała relatywnie raźnie i po
paru minutach tego wyprzedzonego juz z tyłu widać nie było.
> Podobnie ten z przodu. Pojawia sie i po paru minutach go wyprzedzamy.
> Zamordyzm o którym pisze się w tym wątku wrzuca obie sytuacje (wyprzedzenia 2-5
minutowe i wyprzedzenia 30sek-1minuta) do jednego worka.
> A to bez sensu bo widziałem ciężarówki które jadą 75-80km/h i takie które opierają
się na 92km/h.
> Po wprowadzeniu zamordyzmu nie tylko mamy cały rządek ciężarówek które jadą tak jak
najwolniejsza ale i zbijają się w pociąg o długości 1-2 km.
> I i tak pan ścigacz będzie się kisił za skodą fabią która to towarzystwo wyprzedza
z zawrotną prędkością 110km/h.
Może bym uwierzył, gdyby nie to, że trochę jeżdzę, trochę motocyklem bez
szyby i wiem, ze oni _zawsze_ mają w okolicach 55mil/h;)
>> A tirman ma mentalność "bo ja jestem duży i w pracy, więc w dupie mam
>> kierowcę osobówki - on jedzie sobie dla rozrywki na urlop a ja ciężko
>> tyram, więc niech daje po heblach i nie marudzi, bo ja mu towar w lidlu
>> zapewniam." I jeszcze do tego dorabia teorię, o tym jak mu się całe
>> życie zawali jak nie wyprzedzi akurat tu i teraz. A wy tę propagandę
>> łykacie;)
>>
>
> Nie dorabiaj ideologii. Nie ma potrzeby.
> Droga to dobro współdzielone i niestety nie ma tam uprzywilejowanych.
> Ja jak jade w dzień to wole jechac spokojnie 90-100 za ciężarówkami. I mam spokój.
Zajade niewiele póżniej (testowane na trasach ze śląska do torunia) - 5-5,5h.
Twoja sprawa - nikt do ciebie pretensji nie ma, jeśli tylko nie robisz
tego lewym pasem. Jak pisałem - jeżdzę motocyklem wolno i jakoś nie
przychodzi mi do głowy bloklować lewy pas, bo akurat tu i teraz muszę
wyprzedzać. Właśnie dlatego, że to dobro współdzielone a nie moje prywatne.
> Za to w nocy jedzie się fajnie i wtedy warto pocisnąć.
> Od okolic 21:00 robi sie luźno i można pociskać raźnie. Wtedy czas przejazdu na
powyższej trasie to nawet 3h50.
> Tyle że to róznica między jazdą 90-100-110 a grzaniem 120-140.
> Czyli na 400km mozna zaoszczędzić jakieś 20-25%. Maksymalnie. W dzień IMHO nie do
osiągnięcia.
>
> IMHO nie warto sie burzyć i te pare minut/procent straty przy czekaniu na
ciężarówkę.
No to jak to jest, że różnica dla osobówki między 140 a 90 jest ponoć
niewielka i mało znacząca, a dla tirmana między 92 a 89 to już kwestia
życia i śmierci? He?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.16 08:36 s...@g...com
- 16.08.16 08:52 Shrek
- 16.08.16 09:23 Wiesiaczek
- 16.08.16 09:42 Shrek
- 16.08.16 11:12 s...@g...com
- 16.08.16 11:13 s...@g...com
- 16.08.16 11:50 J.F.
- 16.08.16 11:54 robot
- 16.08.16 12:41 Shrek
- 16.08.16 13:24 s...@g...com
- 16.08.16 13:43 Shrek
- 16.08.16 15:15 J.F.
- 16.08.16 15:23 J.F.
- 16.08.16 17:58 Cavallino
- 16.08.16 18:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=