  • Data: 2016-08-16 12:41:17
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.08.2016 11:12, s...@g...com wrote:

    > I dzieki temu widze ze problem jaki tu analizujemy nie jest problemem dużym.

    Nie wiem jak ci to napisać. Zeznajesz, że lubisz jeździć za tirami i
    dlatego doskonale wiesz, że ich wyprzedzanie się nie jest problemem dla
    tych co jadą szybciej;) No jakby ci to... no, generalnie z dupy argument;)

    > Na moje to raczej strata 10-30 sekund per akcja.

    Nie. Ile ma ten tir - z 18 metrów? Razy dwa, plus jakiś minimalny
    margines i wychodzi 40m. w 10 sekund trzeba by jechać 4m/s różnicy. To
    jest 15km/h różnicy - a tu są często różnice 3-5 km/h. Czyli w
    najlepszym przypadku 40 sekund, w praktyce koło minuty.

    No i jak liczysz ile tracisz na akcję, to nie można zapomnieć że ze 140
    do 90 nie zwalniasz w miejscu i potem nie przyspieszasz momentalnie.
    Realnie taka akcja to coś koło 2 minut realnie. Masz taką akcję co 50
    kilometrów na 200 to już spada 8 minut.

    > I na moje oko równie często trzeba zwalniać przez ciężarówkę co przez "fabiarzy".

    No i jedni i drudzy się zachowują źle - żaden argument.

    Shrek.