eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda pokazuje jak robić silniki :)Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
  • Data: 2010-01-30 03:29:16
    Temat: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 29 Jan 2010 16:29:26 -0800 (PST), JAM wrote:
    >On Jan 29, 6:04 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> A to niekoniecznie, skoro silnik sie zasadniczo wcale nie psuje, to mu
    >> i ilosc czesci nie zaszkodzi.
    >Jarku. Nie ma sprzetu 100% niezawodnego. Albo wydasz pieniadze na
    >ostra kontrole jakosci produkcji albo wydasz te same pieniadze na
    >naprawy gwarancyjne. Juz nie mowie tu o samych kosztach napraw.

    Ale nawet jak serwis bedzie musial wymienic 2% silnikow zamiast 1%, to
    to nie jest dwa razy drozej :-)

    >> A to ciekawe. To co niemcy upchali w glowicach ?
    >Naped rozrzadu. Dwa walki ponad zaworami plus ich naped. Sliniko DOHC
    >sa duzo wyzsze niz OHV wlasnie dlatego i do tego wiecej waza.

    Wyzsze owszem, ale powodow do wiekszej wagi to tak wstepnie nie widze.
    Poza tym w Europie chyba wszyscy juz zrezygnowali z OHV, chyba sa ku
    temu powody ? Byc moze ekonomia w R4 jest troche inna niz w V8, ale
    tez wplyw wysokosci wiekszy .. i jakos nie przeszkadza.

    P.S. Pekly mi kiedys popychacze, dwa. Tyle jesli chodzi o moje zdanie
    w kwestii niezawodnosci :-)

    >> Naprawde duzo mniej ? To tez ciekawe .. ale moze nauczyli sie juz
    >> stroic silniki pod EPA.
    >
    >To akurat test odzwierciedlajacy codzienne uzywanie pojazdu. Daj Boze,

    Ty widziales ten program jazdy ? Moze w USA sie tak jezdzi, ale na
    pewno nie w Polsce :-)

    >aby jak najwiecej producentow nauczylo sie stroic samochody sportowe
    >pod test EPA :-)

    Chcialem sprawdzic co o tym druga strona twierdzi, wiec wpisalem
    www.chevrolet.de ... i zobaczylem: Matiz, Aveo, Lacetti ...

    Ciekawe .. czemu takich dobrych i tanich samochodow ani silnikow nie
    chca w europie sprzedawac :-)

    >> Mniejsza o ten wspolczynnik i skladke OC, ale europejskie
    >> doswiadczenia sugeruja jednak ze wiekszy silnik wiecej pali.
    >
    >Bo zwykle tak jest, ale roznice nie sa az tak wielkie jak to sie
    >powszechnie ludziom wydaje. Najczesciej duze sliiniki wiecej pala bo
    >pozawlaja na lepsze osiagi pojazdu z ktorych korzysta klient. Jezeli
    >zrobisz precyzyjny test uzywajacy identycznego cyklu przyspieszen i
    >predkosci, dobierzesz pojazdy o podobnej masie itp to roznice beda
    >male i duzo zalezy wtedy od tego jak udana jest konstrukcja danego
    >silnika.

    Nawet w takim [europejskim] tescie jeden model w roznych wersjach
    silnikowych to pokazuje. A w zyciu jest jeszcze gorzej :-)

    Bo z drugiej strony .. mowisz ze wszyscy europejscy, japonscy i
    koreanscy konstruktorzy sie myla, i ze powinni dopracowac konstrukcje
    np dwulitrowki, zamiast wymyslac coraz mniejsze silniki o coraz
    wiekszej mocy ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: