-
Data: 2010-01-30 03:29:16
Temat: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 29 Jan 2010 16:29:26 -0800 (PST), JAM wrote:
>On Jan 29, 6:04 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> A to niekoniecznie, skoro silnik sie zasadniczo wcale nie psuje, to mu
>> i ilosc czesci nie zaszkodzi.
>Jarku. Nie ma sprzetu 100% niezawodnego. Albo wydasz pieniadze na
>ostra kontrole jakosci produkcji albo wydasz te same pieniadze na
>naprawy gwarancyjne. Juz nie mowie tu o samych kosztach napraw.
Ale nawet jak serwis bedzie musial wymienic 2% silnikow zamiast 1%, to
to nie jest dwa razy drozej :-)
>> A to ciekawe. To co niemcy upchali w glowicach ?
>Naped rozrzadu. Dwa walki ponad zaworami plus ich naped. Sliniko DOHC
>sa duzo wyzsze niz OHV wlasnie dlatego i do tego wiecej waza.
Wyzsze owszem, ale powodow do wiekszej wagi to tak wstepnie nie widze.
Poza tym w Europie chyba wszyscy juz zrezygnowali z OHV, chyba sa ku
temu powody ? Byc moze ekonomia w R4 jest troche inna niz w V8, ale
tez wplyw wysokosci wiekszy .. i jakos nie przeszkadza.
P.S. Pekly mi kiedys popychacze, dwa. Tyle jesli chodzi o moje zdanie
w kwestii niezawodnosci :-)
>> Naprawde duzo mniej ? To tez ciekawe .. ale moze nauczyli sie juz
>> stroic silniki pod EPA.
>
>To akurat test odzwierciedlajacy codzienne uzywanie pojazdu. Daj Boze,
Ty widziales ten program jazdy ? Moze w USA sie tak jezdzi, ale na
pewno nie w Polsce :-)
>aby jak najwiecej producentow nauczylo sie stroic samochody sportowe
>pod test EPA :-)
Chcialem sprawdzic co o tym druga strona twierdzi, wiec wpisalem
www.chevrolet.de ... i zobaczylem: Matiz, Aveo, Lacetti ...
Ciekawe .. czemu takich dobrych i tanich samochodow ani silnikow nie
chca w europie sprzedawac :-)
>> Mniejsza o ten wspolczynnik i skladke OC, ale europejskie
>> doswiadczenia sugeruja jednak ze wiekszy silnik wiecej pali.
>
>Bo zwykle tak jest, ale roznice nie sa az tak wielkie jak to sie
>powszechnie ludziom wydaje. Najczesciej duze sliiniki wiecej pala bo
>pozawlaja na lepsze osiagi pojazdu z ktorych korzysta klient. Jezeli
>zrobisz precyzyjny test uzywajacy identycznego cyklu przyspieszen i
>predkosci, dobierzesz pojazdy o podobnej masie itp to roznice beda
>male i duzo zalezy wtedy od tego jak udana jest konstrukcja danego
>silnika.
Nawet w takim [europejskim] tescie jeden model w roznych wersjach
silnikowych to pokazuje. A w zyciu jest jeszcze gorzej :-)
Bo z drugiej strony .. mowisz ze wszyscy europejscy, japonscy i
koreanscy konstruktorzy sie myla, i ze powinni dopracowac konstrukcje
np dwulitrowki, zamiast wymyslac coraz mniejsze silniki o coraz
wiekszej mocy ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.10 08:26 limken
- 30.01.10 11:31 J.F.
- 30.01.10 21:57 jacek2v
- 30.01.10 22:16 Zygmunt M. Zarzecki
- 30.01.10 22:06 jacek2v
- 30.01.10 23:05 JAM
- 30.01.10 23:35 JAM
- 30.01.10 23:44 DoQ
- 30.01.10 23:52 Brzezi
- 31.01.10 00:26 JAM
- 31.01.10 00:17 JAM
- 31.01.10 09:37 J.F.
- 31.01.10 17:10 limken
- 31.01.10 17:51 JAM
- 31.01.10 20:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO