  • Data: 2012-05-25 05:46:55
    Temat: Re: HDD 3TB format
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 May 2012 16:14:49 -0400, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    >masz moze jakis sprawdzony sposob konwersji tabel i formatowania z
    >shella pod golym linuxem, bez uciekania sie do jakis zewnetrznych
    >narzedzi (ktore jak widze, ludzie zalecaja w takiej sytuacji)? wieki
    >minely od kiedy ostatnio cos formatowalem pod linuxem, a nie mam
    >specjalnie czasu, ani ochoty grzebac w man'ach. <rs>

    no to dupa. pod linuxem wygolilem dysk do zera, jaka tam na nim
    tablica byla, to skonwertowalem ja do GPT. zalozylem partycje,
    sformatowalem do NTFS, a W7 jak widzialo dysk (podlaczony po eSATA)
    jako MBR tak widzi. na linuxie po eSATA dysk chodzi. na windows po USB
    tez. piernicze. czekam na karte. <rs>