  • 111. Data: 2009-07-21 07:32:44
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ps. ja sam płaciłem za nauke, ale dostałem za to wykłady z Tomaszewskim,

    Napisz czego nauczyles sie od Tomaszewskiego :)

  • 112. Data: 2009-07-21 07:33:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > ps. ja sam płaciłem za nauke, ale dostałem za to wykłady z Tomaszewskim,
    > Żakiem, Sokołowską, Ackermanem, Miękusem... a nie wykłady z zaawanoswanymi
    > fotoamatorami którzy więdzą tyle samo co ja lub mniej

    No i straciłeś kasę...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 113. Data: 2009-07-21 07:44:17
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 21 Jul., 08:31, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w
    wiadomościnews:54a229bd-b2aa-4bf5-a5cd-a0c6a22223d1@
    k30g2000yqf.googlegroups.com...

    > Mozesz tak w punktach wymienic niedostatki techniczne tego akurat zdjecia?

    zdjecie banalne , szablonowe , trywialne.
    takich sie robi na kopy - kazdy to potrafi nawet taki dyletant jak ja
    przy okazji spaceru z psem.
    ustawiasz aparat na stytywie i po sprawie
    jeden z mozliwych przykladow i na prawo dalsze w tym stylu

    http://picasaweb.google.de/firebird2222/SpcerNoca#sl
    ideshow/5278424099468945378

    badzmy szczerzy - to jest nic , mam na mysli zdjecie krakowskie

    rok 1996 - zdjecie najprawdopodobniej robione w bromie , a w bromie to
    inna bajka , wyobrazam sobie jakie brom moze miec czernie i biele ,
    jakie przejscia tonalne . Jesli to jest scan to marny swiadczylby o
    umiejetnosci opanowania scanera w stopniu podstawowym. Szaro ,
    brudno , ponuro , brzydkie biele i szarosci , te szarosci szeczegolnie
    - brudne.
    to jest b . przecietna obrobka , to jest bardzo przecietny kadr , to
    jest banalny turystyczny temat.
    to miejsce da sie lepiej sfotografowac.

    jesli to zdjecie bylo robione cyfra prezed 10 laty , to nalezy patrzec
    tolerancyjnie na jakosc , ale wciaz zarzuty co do sposobu podejscia do
    tematu i realizacji pozostaja niezaleznie od techniki.
    Zero indywidualizmu , jesli pogrzebie w swoich zdjeciach to znajde z
    przeszlosci 10 podobnych .
    nic sie nie dzieje ani plastycznie ani tresciowo , technika tez nie
    porywajaca.

    od tamtej pory minelo 10 lat - byc moze autor dzisiaj potrafi znacznie
    wiecej , ale w takim razie po co ten link ?.

    akurat seria krakowska na ktora sie natknalem jest slaba i banalna.
    pozostalych juz nie ogladalem. , peniw w takiej liczbie zdjec prawem
    serii znajda sie jakies i ciekawe.

  • 114. Data: 2009-07-21 07:46:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > zdjecie banalne , szablonowe , trywialne.
    > takich sie robi na kopy - kazdy to potrafi nawet taki dyletant jak ja
    > przy okazji spaceru z psem.
    > ustawiasz aparat na stytywie i po sprawie

    Prosilem o niedostatki techniczne a nie cztery strony belkotu...

  • 115. Data: 2009-07-21 07:47:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No i straciłeś kasę...

    Ale za to z jakimi nazwiskami ;)

  • 116. Data: 2009-07-21 07:57:07
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 20 Lip, 15:21, "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    wrote:
    > Słuchajcie.
    > Marzyłem sobie żeby stworzyć grupę ludzi patrzących na świat. I mam zamiar
    > to zrobić. Wspólnie z Markiem Gardulskim. Nie wiem jak to nazwać. Szkoła,
    > kurs... wszystkie te określenia przyprawiają mnie o mdłości.

    wow pomysł na dodatkowe grosze :))

    na alt.pl.rec.videokamery przez takie pomysły rozpadła się grupa.
    Fajnie było na początku, ale pieniążki zmieniają ludzi, szczególnie
    jak pod płaszczykiem pasji, rozwoju itp. hasełek zaczęli cichaczem
    zarabiać na tym kasę

  • 117. Data: 2009-07-21 08:00:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Howk pisze:
> [...]
    > Fajnie było na początku, ale pieniążki zmieniają ludzi, szczególnie
    > jak pod płaszczykiem pasji, rozwoju itp. hasełek zaczęli cichaczem

    Ktoś tam chciał ambitne filmy kręcić, bo nie uwierzę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czasem nie ma sensu pisać czegokolwiek.../

  • 118. Data: 2009-07-21 08:15:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 09:22:46 +0200, Kokos napisał(a):

    > ps. ja sam płaciłem za nauke, ale dostałem za to wykłady z Tomaszewskim,
    > Żakiem, Sokołowską, Ackermanem, Miękusem... a nie wykłady z zaawanoswanymi
    > fotoamatorami którzy więdzą tyle samo co ja lub mniej

    Pani w szkole pyta Jasia:
    - Powiedz mi kto to był: Mickiewicz, Słowacki, Norwid?
    - Nie wiem. A czy pani, wie kto to był Zyga, Chudy i Kazek?
    - Nie wiem - odpowiada zdziwiona nauczycielka.
    - To co mnie pani swoją bandą straszy?

    Pozdrawiam :-)
    Henry

  • 119. Data: 2009-07-21 08:23:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-21 09:04:32 +0200, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > Bóg jest jeden

    Tylko który? :-P

    de Fresz

  • 120. Data: 2009-07-21 08:24:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-20 21:49:44 +0200, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> said:

    > A co masz do Stargardu? :>

    Mam daleko :-P

    de Fresz