  • 101. Data: 2011-12-07 16:54:10
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:z0xj63aqh0ap$.kqoc85veaox6$.dlg@40tude.net...

    > Jakoś tak dziwnie cicho było... ;-)

    Przeciez pisalem przeszlo miesiac temu, ze po wystawie PhtoPlusExpo wyjade do
    Yosemite na okolo 10 dni, ale bylo tam tak fajnie, ze przedluzylem pobyt prawie
    3 krotnie.
    W sumie zwiedzilem wiele miejsc w 4 stanach, California, Nevada, Utah i Colorado
    a ten miesiac czasu i tak byl zbyt krotki.
    Tamta zachodnia strona ameryki, to zupelnie inny swiat od tego na wschodzie.
    Na wiosne juz szykuje sie kilkuosobowa ekipa znajomych, zeby tam pojechac.
    Moze ty podczas takich wyjazdow pisalbys nieprzerwanie na ta grupe, ale uswiadom
    sobie, ze ja do takich nie naleze.

    ZD

  • 102. Data: 2011-12-07 17:04:16
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "TheGuru" <t...@w...pl> wrote in message news:jbo1dd$u0p$1@news.icpnet.pl...
    > /*
    > W pewnych krajach wystarczy przepracować 20 lat i zgromadzić kapitał
    > aby mieć emeryturę. Można mieć np. 2 emerytury i jeszcze swoją kapitałową i
    > jeszcze swój majątek.
    > */
    > do tych krajów Polska się również zalicza

    Ale on nie pisal o zomowcach i esbekach, ktorzy w polsce maja emerytury po tak
    krotkim czasie.
    Nie porownuj wiec siebie z innymi polskimi niewolnikami, zapierdalajacymi po 40
    lat i wiecej na takich jak ty.

    ZD

  • 103. Data: 2011-12-07 17:14:57
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Zauważyłem taki fajny związek pomiędzy poziomem ''zsovieticusowania'', a
    > stosunkiem do samochodu. Zresztą, daleko nie szukać, większość rodziny nie
    > może pojąć jak to jest, że nie mam samochodu, a stać mnie na kilka aparat :)

    Przy takich dochodach jak twoje, to musisz wybierac - co kosztem czego?
    Twoja rodzina natomiast, umyslem nie odstaje od twojego, tylko bardziej majetna.

    ZD

  • 104. Data: 2011-12-07 17:17:13
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message
    W dniu 2011-12-06 18:37, Gil pisze:
> [...]
    > Usenet to taka ostatnia furtka niby wolnego internetu. Tu ieszcze się nie
    > moderuje toteż wszyscy krajowi dostawcy usenetu niedługo wyłączą tę usługę.
    > Z zagranicznych furtek na polskie grupy nie będzie można wysyłać i zostaną
    > fora administrowane. Ostatni czytałem, że koncern Agora SA wykupił około 600
    > najaktywniejszych forów internetowych. Wolność w necie będzie niedługo
    > wspomnieniem. A "złe" forum nie będzie się wyświetlało w google jak już teraz
    > jest.
    > I nie wiem czy zachęcać was aby pisać czy nie.

    I bardzo dobrze, niech moderują i wyłączają.
    Komu potrzebne są Wasze kłótnie, opluwanie wszystkiego i wszystkich,
    kłamstwa i brednie.Każdy post na tej grupie, na innych również, kończy
    się tym samym.Tak wygląda Wasza wolność, to do duszy z taką wolnością.
    Wyłączyć takie kretyńskie pogaduszki, nikt za Wami nie zapłacze.
    ----------
    O tym tez juz kiedys pisalem i zgadzam sie z toba.

    ZD

  • 105. Data: 2011-12-07 17:25:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 17:38, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Napisz wioskowy glupku, jakim cudem, calkiem przypadkiem zauwazyles to,
    > co serwer tepsy banuje?

    Po padzie onetu widać cię tylko w googlach :) Dlatego nikt praktycznie
    nie odpowiada na twoje głupie zaczepki. Pisz sobie dalej, ale nie licz
    na publiczność. Na mnie też już nie, wyłączam testową interię.

    Choć pewnie niejeden poczytałby o tych twoich niewidzialnych
    przyjacielach z facebooka :)

    --
    pozdrawia Adam
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 106. Data: 2011-12-07 17:32:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    radio i telewizor oraz prąd w mieszkaniu będzie placił.

    > Gwoli ścisłości: to jest pomysł KRRiT, Tusk się od niego zdystansował. Póki co.
    > Może więc poczekaj z tym "oszukał" do czasu gdy zmieni zdanie?

    Oj wątpię, żeby zmienił zdanie.

    > BTW: jestem generalnie przeciwny abonamentowi; ale jeśli już, to właśnie jako
    daninę
    > "od prądu", bo inaczej rozróżnianie co jest odbiornikiem a co nie, nierealizowalna
    > kontrola tego itd, skazuje to prawo na śmieszność.

    Daninę od prądu to już płacimy. Mamy to na fakturach za prąd.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 107. Data: 2011-12-07 18:08:48
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > Po padzie onetu widać cię tylko w googlach :)

    Znow okazuje sie, ze co polskie, to gowno warte.
    O takich wlasnie zasranych polskich specjalistach tez juz pisywalem.

    > Dlatego nikt praktycznie nie odpowiada na twoje głupie zaczepki.

    Ja to doskonale rozumie, ze bardzo wielu nie odpowiada.
    Poniewaz twoja tepa glowka moze tego nie rozumiec, to ci podpowiem, ze powodow
    moze byc wiele.
    Sa tu tacy, ktorzy juz dawno zrozumieli, ze nie maja szans na chamskie dosranie
    mi, bo poczuja wieksze gowno na sobie.
    Sa tacy, ktorzy nigdy nie usilowali mi dosrac i jestem im obojetny, tak samo jak
    oni mnie.
    Sa tacy, ktorzy nie lubia glupich - nie tylko moich - zaczepek, wiec nie
    odpowiadaja na nie.
    Ty do zadnych z takich nie nalezysz, bo jestes tepy, zawziety, biedny i nie
    grzeszacy inteligencja, wioskowy glupek ze smierdzacej, zasyfialej, obsranej i
    smierdzacej moczem miejscowosci.
    Sa moze i techniczne powody o ktorych pisales, ale wynikaja one tylko z
    nieudolnosci tych co nie potrafia padu usenetu usunac jak nalezy.

    >Pisz sobie dalej, ale nie licz na publiczność. Na mnie też już nie, wyłączam
    >testową interię.

    Twoje zdanie mozesz sobie o swoja dupe potluc.
    Juz wielokrotnie udowadniales, ze nie potrafisz swojego zdania i danego slowa
    dotrzymac.
    Juz bylo, ze oswiaczales iz masz mnie w KF i natepnego dnia odpowiadales na moje
    posty.
    Taki to jestes chujowy specjalista od komputerow, ze nawet nie umiesz swojego KF
    tak skonfigurowac, zeby posty osobnikow tam wrzuconych nie byly widoczne.

    > Choć pewnie niejeden poczytałby o tych twoich niewidzialnych przyjacielach z
    > facebooka :)

    Miales jakies informacje o tych niejednych, ze chca poczytac o moich
    "niewidzialnych przyjacielach z facebooka", czy tylko twoj imbecylny rozumek ci
    to podpowiada?
    I niby kto mialby o nich napisac, zeby niejeden mogl o nich poczytac?
    A moze to ty chcialbys poczytac i jakimis innymi sobie pysk wycierasz?
    Mozesz byc pewien, ze nie ma tam takiego bydla jakie tytaj na grupie jest obecne
    i jakie rowniez ty reprezentujesz.
    Dziwne tez, ze jakos mnie nie interesuja twoi znajomi, natomiast twoj kaprawy,
    kapusiowy mozdzek wymyslil, ze inni chcieliby poczytac o moich znajomych.
    Toz wlasnie jest ta kapusiowa kurewska mentalnosc, mentalnosc wspanialego
    narodu, ktorego ludzie to kurwy - wedlug J. Pilsudskiego.

    Czy az taki debilny jestes, ze nie potrafisz znalezc mnie i moich przyjaciol na
    Fb?

    ZD

  • 108. Data: 2011-12-07 18:11:23
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Oj wątpię, żeby zmienił zdanie.

    > Daninę od prądu to już płacimy. Mamy to na fakturach za prąd.

    On chce, zeby byla danina od daniny.

    ZD

  • 109. Data: 2011-12-07 18:15:14
    Od: " StaM" <k...@g...pl>

    > oko=B3o 600
    > ied=B3ugo
    > le jak ju=BF teraz
    > >

    > I bardzo dobrze, niech moderuj=B1 i wy=B3=B1czaj=B1.
    > Komu potrzebne s=B1 Wasze k=B3=F3tnie, opluwanie wszystkiego i wszystkich=
    > ,
    > k=B3amstwa i brednie.Ka=BFdy post na tej grupie, na innych r=F3wnie=BF, k=
    > o=F1czy=20
    > si=EA tym samym.Tak wygl=B1da Wasza wolno=B6=E6, to do duszy z tak=B1 wol=
    > no=B6ci=B1.
    > Wy=B3=B1czy=E6 takie krety=F1skie pogaduszki, nikt za Wami nie zap=B3acze=
> [...]
    ORMO czuwa...co nie znaczy ze musisz Dawidzie, byc taki chamski w swych
    wypowiedziach wobec innych grupowiczow.
    StaM

  • 110. Data: 2011-12-07 18:16:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-07 18:32, Animka pisze:

    > Daninę od prądu to już płacimy. Mamy to na fakturach za prąd.
    >

    > animka

    Kto Cię zmusza? Nie trzeba samochodu, nie trzeba prądu itp.
    Wyłącz wszystko i z głowy, odpoczniemy również my od Twoich głupot.