  • 111. Data: 2011-12-07 18:24:23
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message
    news:4edfad80$0$1453$65785112@news.neostrada.pl...
    W dniu 2011-12-07 18:32, Animka pisze:

    > Daninę od prądu to już płacimy. Mamy to na fakturach za prąd.
    >

    > animka

    Kto Cię zmusza? Nie trzeba samochodu, nie trzeba prądu itp.
    Wyłącz wszystko i z głowy, odpoczniemy również my od Twoich głupot.

    W tym wypadku, przebila cie swoja madroscia.

    ZD

  • 112. Data: 2011-12-07 18:24:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-07 19:16, Dawid pisze:

    > Kto Cię zmusza? Nie trzeba samochodu, nie trzeba prądu itp.
    > Wyłącz wszystko i z głowy, odpoczniemy również my od Twoich głupot.

    Po pierwsze: naucz się korzystać z usenetu i poprawnie cytować/wycinać
    sygnaturki i podpisy jak Twój gniot czytnik tego nie potrafi.
    Po drugie: pewnie nie widziałes na oczy faktury za prąd i w związku z
    tym naliczanych opłat i opłat stałych.

    Plonk baranie!

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 113. Data: 2011-12-07 18:26:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-07 19:15, StaM pisze:

    > ORMO czuwa...co nie znaczy ze musisz Dawidzie, byc taki chamski w swych
    > wypowiedziach wobec innych grupowiczow.
    > StaM

    Do chamów tylko po chamsku, inaczej mogą nie zrozumieć.
    Sami po chamsku traktują innych, już prawie w każdym poście, strach o
    coś zapytać, po wała taka grupa.

  • 114. Data: 2011-12-07 18:27:52
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    " StaM" <k...@g...pl> wrote in message

    > ORMO czuwa...co nie znaczy ze musisz Dawidzie, byc taki chamski w swych
    > wypowiedziach wobec innych grupowiczow.

    Z chamami nalezy w dwojnasob po chamsku, tak jak ja to robie.
    Inaczej do chamow nie dociera.

    ZD

  • 115. Data: 2011-12-07 18:29:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-07 19:24, Animka pisze:

> [...]
    > sygnaturki i podpisy jak Twój gniot czytnik tego nie potrafi.
    > Po drugie: pewnie nie widziałes na oczy faktury za prąd i w związku z

    Mam w dupie twój czytnik i twoje wywody.

  • 116. Data: 2011-12-07 18:30:18
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

> [...]
    > sygnaturki i podpisy jak Twój gniot czytnik tego nie potrafi.
    > Po drugie: pewnie nie widziałes na oczy faktury za prąd i w związku z tym

    Kodowania poprawnego, tez baran dawidek, nie poptrafi stosowac.

    ZD

  • 117. Data: 2011-12-07 18:32:40
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message

> [...]

    Do chamów tylko po chamsku, inaczej mogą nie zrozumieć.
    Sami po chamsku traktują innych, już prawie w każdym poście, strach o

    Ktos cie dawidku zmusza?

    ZD

  • 118. Data: 2011-12-07 18:35:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 19:29, Dawid pisze:
    > Mam w dupie twój czytnik i twoje wywody.

    I tym właśnie podsumowałeś wątek i odpowiedziałeś na pytanie zawarte w
    temacie :)
    Ludzkość nie dojrzała do socjalizmu jak również do wolności w sieci.
    Dlatego jedno i drugie w końcu musi się rozpaść albo przekształcić.

    --
    pozdrawia Adam
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 119. Data: 2011-12-07 18:36:03
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Plonk baranie!
    >

    > animka
    Mam w dupie twój czytnik i twoje wywody.

    Zwracam ci uwage dawidku, ze ona o twoim czytniku pisala a nie o swoim i w
    dodatku miala racje.
    A swoja droga, to musisz miec juz wyrobiona i obszerna dupe, skoro do niej to
    zmiescisz.

    ZD

  • 120. Data: 2011-12-07 19:55:13
    Od: Mandinka <m...@g...com>

    On 06-12-2011 18:37, Gil wrote:
    > Nie pamiętam aby tak mało wiadomości się ukazało w ciągu dnia.

    Może i dobrze, biorąc pod uwagę poziom, jaki ostatnio serwują rozmówcy.
    Na forach kibiców piłki kopanej jest kulturalniej...