  • 91. Data: 2011-12-07 12:58:46
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message news:jbnj9s$t94$6@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli "brak wolności" jest dla ciebie synonimem usuwania spamu i banowania
    > trolli przez administrację, to powinieneś pogadać z Andrzejem Lawą. Polubicie
    > się, on też wszędzie skrytych zboczeńców i kapusiów widuje.

    To ze Lawa jest przytepiony umoslowo, to nie znaczy, ze akurat w stosunku do
    ciebie, nie ma racji.
    Wyglada, ze wlasnie ty mozesz sobie podar reke z niejakim JA, u ktorego
    przejawiaja sie takie same urojenia pedofilskie jak u ciebie.

    ZD

  • 92. Data: 2011-12-07 13:07:17
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "marek augustynski" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Jedno jest dla mnie pewne, ze nie jestes jednym z powszechnie tu piszacych
    > polglowkow.
    > O Twoim filozoficznym pisamiu, juz kiedys wyrazilem sie pozytywnie.
    > Sam wiesz jak rzadko jestem przeciwny Twoim wypowiedziom ale tym razem dales
    > mi
    > powod zeby ci wsadzic ciern w odbyt.

    I wlasnie za to cie lubie. Mylisz sie czasem, jak kazdy, ale jestes
    soba i nie dajesz sie kupic. Gadasz pomimo wszystko. Ma to jednak
    skutki uboczne, jak np. w tym wypadku, bo ja ,,nie mam nic,, w
    sensie ,,zyje tu i teraz,,. Ja nie musze miec zeby być. Glupi lub
    madry. To sa jedynie opinie z zewnatrz, które usilnie probuja mnie
    dobic i pozbawic ludzkiej godnosci.
    Zgadzam się z toba, ze w ogolnym rozrachunku, globalnie, dobrze jest
    miec, bo swiat tak po prostu dziala. Lepiej jest najesc się do syta
    niz zdechnac z glodu. Ale jesli mowisz, ze ktos nie ma samochodu lub
    nie posiada innych dobr ,,niezbednie do zycia potrzebnych,, to nie
    tyle jestes glupi co zwyczajnie pusty. A to juz jest realne
    niebezpieczenstwo, bo ludzie pusci sa jak czarna dziura. Chca wchlonac
    kazde swiatlo, ktore zauwaza. Nie mogą wrecz zniesc jego istnienia.
    Wszystko ma byc takie jak one. Ciemne, ciezkie i nieobecne w czasie.
    Ja wiem, przez twoja szczerosc, ze ty akurt taki nie jestes. Ale
    ludzie tacy bywaja.

    Jeszcze pare takich naszych tekstow wzajemnie wymienionyych i kibice zaczna
    myslec, ze za chwile zaczniemy sobie na wzajem laske obciagac.
    Ale chuj im w dupe, bylbys jedynym rozsadnym gosciem na tej grupie, gdyby mnie
    tu nie bylo.

    ZD

  • 93. Data: 2011-12-07 13:33:07
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-12-07 12:43, Bronek Kozicki pisze:
    > w takim razie czegoś nie zrozumiałem. Teraz nie można a potem nie będzie
    > można? Coś się zmieniło w działaniu protokołu NNTP? Jakoś trudno mi
    > uwierzyć że właściciel group pl. się zmienił bez komunikatu w
    > pl.news.admin .

    Hostowanie grup usenetowych na konkretnych serwerach nie jest otwarte,
    wymaga woli hostującego, w szczególności nie każdy serwer pozwoli Ci
    wysłać posta przez siebie, nawet jeśli pozwoli czytać.

    > ważne że usenet dalej działa.

    Sugestia była, że przestanie.

    --
    Mirek

  • 94. Data: 2011-12-07 15:28:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 11:41, Zygmunt Dariusz pisze:

    Ojej, serwer tepsy (zresztą chyba nie tylko) ma bana na grupowego idiotę
    :) To pewno dlatego nikt już na ciebie nie zwraca uwagi, a ja zupełnie
    przypadkiem zauważyłem twoje żałosne próby.

    > No i widzisz wioskowy glupku, w koncu sam potwierdziles, to co wiele
    > razy ci pisalem, ze mieszkasz w zasyfionym, doslownie zasranej
    > miejscowosci i cuchnacej moczem.

    No ale ja to piszę już od lat :)

    > Powinien tez poczytac moje wczesniejsze wypowiedzi na twoj temat, bo
    > mimo ze kiedys zaprzeczales, to z czasem sam je potwierdzasz.

    A jakże, nawet część z nich zamieściłem tu:
    http://as.elte-s.com/ja/o_mnie.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/

  • 95. Data: 2011-12-07 15:31:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 16:28:40 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ojej, serwer tepsy (zresztą chyba nie tylko) ma bana na grupowego idiotę
    > :) To pewno dlatego nikt już na ciebie nie zwraca uwagi, a ja zupełnie
    > przypadkiem zauważyłem twoje żałosne próby.

    Jakoś tak dziwnie cicho było... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 96. Data: 2011-12-07 15:40:24
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    W pewnych krajach wystarczy przepracować 20 lat i zgromadzić kapitał
    aby mieć emeryturę. Można mieć np. 2 emerytury i jeszcze swoją kapitałową i
    jeszcze swój majątek.
    */
    do tych krajów Polska się również zalicza

  • 97. Data: 2011-12-07 15:42:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-06 22:11, Mateusz Ludwin pisze:

    > Po co mi samochód? Chodzę do pracy na nogach, tak jest zdrowiej.

    Zauważyłem taki fajny związek pomiędzy poziomem ''zsovieticusowania'', a
    stosunkiem do samochodu. Zresztą, daleko nie szukać, większość rodziny
    nie może pojąć jak to jest, że nie mam samochodu, a stać mnie na kilka
    aparat :)

    --
    pozdrawia Adam
    /chłód chudł, chód wlókł ciała spocone po mieście, znudzone... środa,

  • 98. Data: 2011-12-07 15:51:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]

    stosunkiem do samochodu. Zresztą, daleko nie szukać, większość rodziny
    nie może pojąć jak to jest, że nie mam samochodu, a stać mnie na kilka
    aparatów :)

  • 99. Data: 2011-12-07 16:38:32
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    >W dniu 2011-12-07 11:41, Zygmunt Dariusz pisze:
    >
    > Ojej, serwer tepsy (zresztą chyba nie tylko) ma bana na grupowego idiotę

    Juz wiele razy udowodnilem ci wioskowy glupku, ze idiote to ty z siebie robisz.
    Natomiast normalne wsrod wioskowych glupkow takich jak ty, jest to, ze usiluja
    zrobic idiote z takiego, kto wytknie glupote idiocie twojego pokroju.

    > :) To pewno dlatego nikt już na ciebie nie zwraca uwagi, a ja zupełnie
    > przypadkiem zauważyłem twoje żałosne próby.

    Napisz wioskowy glupku, jakim cudem, calkiem przypadkiem zauwazyles to, co
    serwer tepsy banuje?

    > No ale ja to piszę już od lat :)

    Od lat, to idioto starasz sie mnie osmieszac za to, ze ja wlasnie o tym tobie
    pisalem.
    Jesli teraz zmieniasz zdanie, to byc moze dzieki mnie i mojej wytrwalosci w
    uswiadomieniu ci tego, ze mieszkasz w syfie, miedzy osranymi trawnikami i
    powszechnym smrodzie moczu.

    > A jakże, nawet część z nich zamieściłem tu:
    > http://as.elte-s.com/ja/o_mnie.htm

    To zamiesc jeszcze swoje odpowiedzi, w ktorych tak bardzo nie zgadzales sie z
    tym co o tobie pisalem.

    ZD

  • 100. Data: 2011-12-07 16:48:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-06 18:37, Gil pisze:
> [...]
    > jest.
    > I nie wiem czy zachęcać was aby pisać czy nie.

    I bardzo dobrze, niech moderują i wyłączają.
    Komu potrzebne są Wasze kłótnie, opluwanie wszystkiego i wszystkich,
    kłamstwa i brednie.Każdy post na tej grupie, na innych również, kończy
    się tym samym.Tak wygląda Wasza wolność, to do duszy z taką wolnością.
    Wyłączyć takie kretyńskie pogaduszki, nikt za Wami nie zapłacze.