eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje › Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    From: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Date: Wed, 7 Dec 2011 13:08:48 -0500
    <jbnft7$top$1@speranza.aioe.org> <jbo0n8$mpu$1@usenet.news.interia.pl>
    <jbo4qn$j3p$1@speranza.aioe.org> <jbo7j1$2c2$1@usenet.news.interia.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    news:jbo7j1$2c2$1@usenet.news.interia.pl...

    > Po padzie onetu widać cię tylko w googlach :)

    Znow okazuje sie, ze co polskie, to gowno warte.
    O takich wlasnie zasranych polskich specjalistach tez juz pisywalem.

    > Dlatego nikt praktycznie nie odpowiada na twoje głupie zaczepki.

    Ja to doskonale rozumie, ze bardzo wielu nie odpowiada.
    Poniewaz twoja tepa glowka moze tego nie rozumiec, to ci podpowiem, ze powodow
    moze byc wiele.
    Sa tu tacy, ktorzy juz dawno zrozumieli, ze nie maja szans na chamskie dosranie
    mi, bo poczuja wieksze gowno na sobie.
    Sa tacy, ktorzy nigdy nie usilowali mi dosrac i jestem im obojetny, tak samo jak
    oni mnie.
    Sa tacy, ktorzy nie lubia glupich - nie tylko moich - zaczepek, wiec nie
    odpowiadaja na nie.
    Ty do zadnych z takich nie nalezysz, bo jestes tepy, zawziety, biedny i nie
    grzeszacy inteligencja, wioskowy glupek ze smierdzacej, zasyfialej, obsranej i
    smierdzacej moczem miejscowosci.
    Sa moze i techniczne powody o ktorych pisales, ale wynikaja one tylko z
    nieudolnosci tych co nie potrafia padu usenetu usunac jak nalezy.

    >Pisz sobie dalej, ale nie licz na publiczność. Na mnie też już nie, wyłączam
    >testową interię.

    Twoje zdanie mozesz sobie o swoja dupe potluc.
    Juz wielokrotnie udowadniales, ze nie potrafisz swojego zdania i danego slowa
    dotrzymac.
    Juz bylo, ze oswiaczales iz masz mnie w KF i natepnego dnia odpowiadales na moje
    posty.
    Taki to jestes chujowy specjalista od komputerow, ze nawet nie umiesz swojego KF
    tak skonfigurowac, zeby posty osobnikow tam wrzuconych nie byly widoczne.

    > Choć pewnie niejeden poczytałby o tych twoich niewidzialnych przyjacielach z
    > facebooka :)

    Miales jakies informacje o tych niejednych, ze chca poczytac o moich
    "niewidzialnych przyjacielach z facebooka", czy tylko twoj imbecylny rozumek ci
    to podpowiada?
    I niby kto mialby o nich napisac, zeby niejeden mogl o nich poczytac?
    A moze to ty chcialbys poczytac i jakimis innymi sobie pysk wycierasz?
    Mozesz byc pewien, ze nie ma tam takiego bydla jakie tytaj na grupie jest obecne
    i jakie rowniez ty reprezentujesz.
    Dziwne tez, ze jakos mnie nie interesuja twoi znajomi, natomiast twoj kaprawy,
    kapusiowy mozdzek wymyslil, ze inni chcieliby poczytac o moich znajomych.
    Toz wlasnie jest ta kapusiowa kurewska mentalnosc, mentalnosc wspanialego
    narodu, ktorego ludzie to kurwy - wedlug J. Pilsudskiego.

    Czy az taki debilny jestes, ze nie potrafisz znalezc mnie i moich przyjaciol na
    Fb?

    ZD