  • 1. Data: 2011-12-07 17:23:52
    Temat: Fotografia
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    Gdy się miało szczęście, które się nie trafia:
    czyjeś ciało i ziemię całą,

    a zostanie tylko fotografia,

    to - to jest bardzo mało...

    (Maria Pawlikowska-Jasnorzewska)

    ZD

  • 2. Data: 2011-12-08 07:41:00
    Temat: Re: Fotografia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2011 18:23, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Gdy się miało szczęście, które się nie trafia:
    > czyjeś ciało i ziemię całą,
    >
    > a zostanie tylko fotografia,
    >
    > to - to jest bardzo mało...
    >
    > (Maria Pawlikowska-Jasnorzewska)

    Co to za pornografię szerzysz? ("czyjeś ciało" == "pornografia")

    BP,NMSP ;->

    A tak poważniej - dobry tekst... Pięknie oddaje jeden z ważniejszych
    aspektów fotografii.

    Refleksja na marginesie: odnoszę wrażenie, że dla większości ludzi
    pojedyncza fotografia to "prawdziwsza" pamiątka niż np. film.

    Generalnie też miałbym tendencję raczej do pamiątkowych zdjęć niż filmów
    - nawet krótkich klipów - choć technicznie obecnie nie ma różnicy, czy
    "ramka" wyświetla film czy zdjęcie.

  • 3. Data: 2011-12-08 15:52:09
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

> [...]
    >
    > Generalnie też miałbym tendencję raczej do pamiątkowych zdjęć niż filmów
    > - nawet krótkich klipów - choć technicznie obecnie nie ma różnicy, czy

    Fajnie, ze nareszcie opisales mi raz po ludzku, chociaz moze nie kojarzysz mnie
    z proffi z hameryki.
    Odpowiem ci tekstem, w ktorym slowo milosc zastapie slowem fotografia.

    Niewiara w miłość/fotografie ma się wstydzi:
    Oczy mi skrywa róż dwulistkiem.
    Bowiem to, czego się nie widzi,
    Istnieje przecie przede wszystkiem.

    Szczęście przemija, jak dym ginie,