  • 141. Data: 2011-12-19 02:58:34
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Mandinka" <m...@g...com> wrote in message
    news:jcm34d$9ic$1@node2.news.atman.pl...

    > Małymi? Ostatnio? Raczysz żartować? Przecież to już miejscami chlew...

    > Smaczku? Widocznie mamy różne gusta kulinarne...
    > I chyba mylisz zadziorność ze zwykłym chamstwem.
    > Olewania grupowiczów i przenoszenia na forum poświęcone fotografii cyfrowej
    > politycznych pyskówek wziętych żywcem z obrad naszego wesołego parlamentu już
    > w ogóle nie komentuję, bo i po co, skoro to się niektórym podoba...

    Tylko dzieki takim niechcianym komentarzom jak twoje, okazuje sie, ze to co
    pisalem czasem o narodzie i jego przedstawicielach, jest prawda.
    Jaki narod, tacy parlamenrtarzysci.

    ZD

  • 142. Data: 2011-12-19 07:50:39
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-19 02:13, Mandinka pisze:

> [...]
    > cyfrowej politycznych pyskówek wziętych żywcem z obrad naszego wesołego
    > parlamentu już w ogóle nie komentuję, bo i po co, skoro to się niektórym

    To taki smaczek z ostatnich wypowiedzi
    Tonieja - pisze
    *A jak rozpial gacie to sie okazalo, ze ma pisde zamiast chuja.
    Nie cytujcie tego scierwa zygalskiego *
    To taka pikanteria według Stama, pełna polskiej kultury.

  • 143. Data: 2011-12-20 10:37:58
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    "TheGuru" <t...@w...pl> napisał(a):

    >nie wiem jak zmusić MWL do dodawania znaczników cytowania a nie chce mi się
    >dodawać ręcznie na początku każdej linii

    Minuta szukania
    http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl
    */

    minuta... artykuł nie na temat znajdę w mniej niż 2 sekundy.

  • 144. Data: 2011-12-20 18:49:17
    Od: " " <k...@g...pl>

    Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie cytujcie tego scierwa zygalskiego *
    > To taka pikanteria wed=B3ug Stama, pe=B3na polskiej kultury.

    Ni czytam takich wywodow o gaciach i cytytow tychze.
    StaM

    PS. Cham wyjdie z kazdego predzej czy pozniej, w ktorym on ma siedlisko.

  • 145. Data: 2011-12-20 19:01:38
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał(a):

    > Fora vs. grupy dyskusyjne
    > www.astrofizyka.info/informatyka/usenetkonf/fora_vs_
    grupy_dyskusyjne.html

    Widać, że usenet ma na każdym polu przewagę. Ale nie moge pisać więcej bo
    właśnie przyszedł zamówiony refraktor 150 cm a, że noc jest bezksiężycowa i
    pogodna już go montuję na moim starym HEQ5.
    Szkoda, że Chińczycy nie szlifują większych soczewek. Np 180 albo 200 cm.
    Generalnie po 20 latach amatorskiej astronomii powiem, że górą refraktory o
    sile 1:5.

  • 146. Data: 2011-12-20 19:33:17
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]

    Dzięki za mądre zdanie. Nie czytałem w wątku od tygodnia.
    Niektórym ludziom się, że warto sie wyzbyć narodowości.
    Bo będzie pełna micha i tania lustrzanka plus obiektyw kitowy.
    Bardzo się mylą. Mój ojciec pracował w fabryce szlfierek. Robili do końca 1989
    roku szlifierki sterowane. Potem to kulipi Włosi - Takchela Machine. A na
    koniec wszystko wykupili chińczycy.
    Teraz jeszcze nie ma kryzysu.
    Kryzys i koniec państwa i cywilizacji będzie jak się okaże, że nie ma komu
    zaprojektować i zbudować tokarki, szlifierki.
    Nikt nie potrafi zbudować i zaprojektować statku.
    W biedronkach jest helikopter na podczerwień. W Polsce nic nie opłaca się
    produkować.
    Dobrze zarabiający urzędnicy i lekarze mogą sobie pozwolić na kupno towarów z
    Chin.
    Niby teraz jest tak samo ale straszny kryzys cywilizacyjny w nas uderzy.
    Cywilizacja polega na umiejętności robienia wysoko zaawansowanych rzeczy.
    Nie na księgowości, usługach czy handlu.
    Zostanie wysłać zdjęcie z ulem i niedźwiedziem na Facebook.

  • 147. Data: 2011-12-20 22:39:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-20 20:33, Gil pisze:

> [...]
    > Nie na księgowości, usługach czy handlu.
    > Zostanie wysłać zdjęcie z ulem i niedźwiedziem na Facebook.

    A gdzie jest błąd? Ano błąd jest tu: zamiast zakasać rękawy i robić to,
    co ma sens (w naszym przypadku po prostu uczciwie i wydajnie pracować,
    przede wszystkim wykorzystując nasze szczęśliwe z punktu widzenia
    rolniczego położenie, ale nie tylko), opierdzielamy się, kłócimy i
    biegamy z flagą jak kretyni. A to świat widzi i nawet się nie śmieje.
    Narodowość to nie bieganie z flagą, to na przykład... szynka parmeńska.
    A my tu w całym kraju mamy tylko oscypki, z którymi zresztą są niezłe
    wały. Cała reszta owszem, leci na eksport, ale raczej anonimowo.
    Z wyższą techniką dajmy sobie spokój, od tego są państwa żyjące na
    skałach, przeludnione i bez bogactw naturalnych. Oni chcą jeść, zdrowo i
    zapłacą za to chętnie. I jeszcze przyjadą nad jeziora czy w góry, pod
    warunkiem, że nie zobaczą czegoś takiego:
    http://as.elte-s.com/patrz/polskie_smutki.htm

    A co do armagedonu - o tokarki i szlifierki byłbym naprawdę spokojny w
    dobie, gdy np. angielscy amatorzy potrafili odtworzyć parowóz używając
    współczesnych narzędzi tylko dla samej radochy. Ostatecznie wystarczy
    iść na elektrodę.pl i zamówić cokolwiek - zaraz ktoś zrobi :)

    --
    pozdrawia Adam
    /przyczyną większości katastrof jest panika/

  • 148. Data: 2011-12-20 23:23:02
    Od: " " <g...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > współczesnych narzędzi tylko dla samej radochy. Ostatecznie wystarczy
    > iść na elektrodę.pl i zamówić cokolwiek - zaraz ktoś zrobi :)

    Dla radochy tak. Tak samo robisz teraz zdjęcia dla radochy.
    Ale w Łodzi i w okolicach od 89 roku zlikwidowano 3 technika mechanicze.
    To słaby techniczne region w Polsce.
    Za 20 lat utracimy ciągłość odtwarzania wiedzy. Za 30 lat nikt nie będzie
    wiedział jak skrawać metal albo jak odlewać żeliwo.
    Ale przekroczymy 1 mln na Face Booku. O co wielu teraz zabiega. Ty jesteś
    wśród nich.

  • 149. Data: 2011-12-20 23:57:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-21 00:23, g...@g...pl pisze:

    > Dla radochy tak. Tak samo robisz teraz zdjęcia dla radochy.

    Albo dla chleba. Dopóki chleba jest za dużo, jest czas na radochę.

    > Ale w Łodzi i w okolicach od 89 roku zlikwidowano 3 technika mechanicze.

    A po co to komu było wtedy?

    > To słaby techniczne region w Polsce.
    > Za 20 lat utracimy ciągłość odtwarzania wiedzy. Za 30 lat nikt nie będzie
    > wiedział jak skrawać metal albo jak odlewać żeliwo.

    Bzdura, będzie popyt, będzie podaż. Najwyżej się wykształcimy za
    granicą, która najprawdopodobniej w ogóle będzie mieć znaczenia, jak
    dziś granica między zaborami.
    Zaraz potem zlezą się cwaniaki czujące interes i pootwierają szkoły na
    miejscu.

    > Ale przekroczymy 1 mln na Face Booku. O co wielu teraz zabiega. Ty jesteś
    > wśród nich.

    Oczywiście, to jeden z największych wynalazków ludzkości (nie ten
    konkretny facebook tylko idea) i grzechem byłoby go nie docenić. Dzięki
    temu wymiana myśli, a za nią humanizm, ruszył z niespotykaną dotąd w
    historii siłą. Drugą dobrą stroną jest to, iż wreszcie ludzie zaczną się
    łączyć w sympatii zgodnie ze swym intelektem i oczekiwaniami, a nie z
    przypadku, jak to było najczęściej dotąd. Z obu tych rzeczy od jakiegoś
    czasu korzystam i bardzo sobie chwalę.

    O odnalezieniu zawodowym grup o podobnych zainteresowaniach już nie wspomnę.

    A że głupki obracają się w swoim towarzystwie, które nie różni się zbyt
    mocno od towarzystwa komentujących artykuły onetowe, to nie widzą
    żadnych nowych zalet nowego medium. Cóż, przeciwko kastowości naturalnej
    nie mam nic.

    --
    pozdrawia Adam
    /zbankrutujmy w końcu wszyscy i weźmy się do roboty/