eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje › Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    From: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Date: Wed, 7 Dec 2011 11:54:10 -0500
    <jbnft7$top$1@speranza.aioe.org> <jbo0n8$mpu$1@usenet.news.interia.pl>
    <z0xj63aqh0ap$.kqoc85veaox6$.dlg@40tude.net>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:z0xj63aqh0ap$.kqoc85veaox6$.dlg@40tude.net...

    > Jakoś tak dziwnie cicho było... ;-)

    Przeciez pisalem przeszlo miesiac temu, ze po wystawie PhtoPlusExpo wyjade do
    Yosemite na okolo 10 dni, ale bylo tam tak fajnie, ze przedluzylem pobyt prawie
    3 krotnie.
    W sumie zwiedzilem wiele miejsc w 4 stanach, California, Nevada, Utah i Colorado
    a ten miesiac czasu i tak byl zbyt krotki.
    Tamta zachodnia strona ameryki, to zupelnie inny swiat od tego na wschodzie.
    Na wiosne juz szykuje sie kilkuosobowa ekipa znajomych, zeby tam pojechac.
    Moze ty podczas takich wyjazdow pisalbys nieprzerwanie na ta grupe, ale uswiadom
    sobie, ze ja do takich nie naleze.

    ZD