  • Data: 2014-05-04 08:59:10
    Temat: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-03 12:00, Budzik pisze:
    > Często korzystam z navi google w telefonie.
    >
    > Na początku wbijałem sobie punkty po nazwach a nie po adresie, przykładowo
    > wbijałem
    > Kino Multikino, zamiast Poznań Królowej Jadwigi.
    > Ale kilkuktornie zdarzyło mi się, że pomimo tego, iż punkt został wybrany
    > prawidłwo, mapa wywaliła mnie w pole.
    > Potem zacząłem wpisywać dokładny adres.
    > Az kiedyś wbiłem jakas mała wioskę + ulica i mapa wyprowadziła mnie 20km
    > dalej bo uznała, że w tamtej wiosce nie ma takiej ulicy ale jest w
    > miejscowosci 20km dalej ulica o takiej nazwie.
> [...]

    Jasne że najlepsza jest nawigacja "tradycyjna" (niekoniecznie z Auto
    Mapą na pokładzie), ale zanim zdecydujesz sie na kupno takiego
    urządzenia, to wypróbuj w telefonie czy tablecie z Androidem - OsmAnd z
    Google Play, jednak nie pobieraj oferowanej w programie mapy OSM, a
    pobierz z netu superdokładną (jeżeli chodzi o drogi) mapę UMPpcPL.