  • Data: 2014-05-05 12:03:08
    Temat: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    >Ale rozumeim, ze to samo da mi uzywanie yanosika, bo on tez działa na
    >UMPpcPL?
    >Czy moze jednak nie bo yanosik aktualizuje mamy raz na jakis czas a
    >OsmAnd
    >bierze mapy online?

    Do Osmand mozna wgrac UMP na stale, bedzie dzialal off-line, i w tym
    jego zaleta.
    Ale tez wada, bo na dluzszych trasach potrafi sie zwiesic.
    A zaktualizujesz sobie kiedy chcesz.

    Yanosik dziala on-line, trase przelicza gdzies u siebie be serwerze i
    jakby lepiej mu to idzie.
    No i korki pokazuje, i przed radarami ostrzega ... ale moze dzialac
    rownolegle z inna nawigacja.

    J.