  • Data: 2014-05-04 12:00:50
    Temat: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wiem, sam korzystam, wpisuje np nazwe lokalu i sam znajduje w miescie.
    > Ryzyko jest ze co innego lub w innym miescie znajdzie - wiec to
    > sprawdzam. Nie wiedzialem ze zle prowadzi.

    Ja sie niestety bolesnie przekonałem.
    A jak miałbym za kazdym razem sprawdzac to juz wole po prostu adres
    wpisywac.

    %C5%82aczkowo/@52.
    m1!1s0x4704e6f084b
    5!1m1!1s0x4704dcc7
    95674

    > To wlasnie zobaczylem. A potem cos sie przestawilo i juz tylko inne
    > Kolaczkowo znajdowal.
    >
    > Aaaa, widze - Kolaczkowo w Sokolnikach :-)
    > Co on tam znalazl ... szczere pole ?

    Dokładnie tak...
    Na szczescie 500 metrów dalej w tych sokolnikach była tabliczka na
    Kołaczkowo, dopytałem jeszcze dla pewnosci w sklepie i pojechałem.
    Ale ładnych pare km w plecy. O czasie nie wspominając...

    > Czy cos juz pobudowali w tym miejscu i ma "Kołaczkowo" w nazwie.
    > np "gm. Kolaczkowo"

    Szczere pole. A co mogłoby sie tak nazywać - nie mam pojecia.
    Czy google weryfikuje takie bzdury? Moze gdzies mozna to zgłosić?

    > Ta dluzsza trasa moze dziwic, ale przyda sie tirom - im nie po
    > wszystkich drogach wolno. O ile oczywiscie do Sokolnikow chca :-)

    Tak, to jest tylko alternatywa.
    Najgorsze jest to ze prowadzi ewidentnie w złe miejsce.